עליזה בלוך, שוטרים אוכפים סגר (צילומים: גיל כהן-מגן, דוברות המשטרה)
עליזה בלוך, שוטרים אוכפים סגר (צילומים: גיל כהן-מגן, דוברות המשטרה)

ראש העיר בלוך מתנגדת להטלת סגר: "עלול לייצר מדגרה שתעלה את מספר הנדבקים"

בעקבות הדיונים בממשלה אודות הטלת מגבלות על מוקדי תחלואה בבית שמש, התקיימה הבוקר פגישת מועצת העירייה. ראש העיר עליזה בלוך מוסיפה: "בגלל 40 חולים בקריה החרדית, לא סוגרים שכונה על 20,000 תושביה"

פורסם בתאריך: 9.7.20 12:03

"הסגר עלול לייצר מדגרה שתעלה את מספר הנדבקים בעיר", כך אומרת היום (חמישי), ראש העיר עליזה בלוך בהתייחס לדיונים בממשלה אודות הטלת סגר על מוקדי התפרצות קורונה בבית שמש.

הדברים נאמרו במסגרת ישיבת מועצת העירייה שהתנהלה הבוקר דרך אפליקציית זום, וזאת לנוכח כוונת משרד הבריאות להטיל סגר על מספר שכונות בבית שמש בשל העלייה בתחלואה בנגיף הקורונה. ראש העיר בלוך מסרה בפגישה כי היא קיימה שיחה עם מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, "אמרתי שלפני שמחליטים על הטלת סגר על שכונה או על ישוב, צריך לחשוב על פתרונות אחרים".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


"אני חושבת שיש למקד את המאמצים לפי רחובות ובניינים", המשיכה וציינה ראש העיר בלוך. "בגלל 40 חולים מאומתים בקריה החרדית, לא סוגרים שכונה על 20,000 תושביה. לפני שסוגרים שכונה צריך להכיר את הנתונים לעומק. מחצית מהחולים הם צעירים בגילי העשרה וזה ממקד אותנו בפעולות שעלינו לנקוט".

כידוע, כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כל העיר בית שמש", בשבוע האחרון נרשמה קפיצה של 150 אחוזים במספר החולים החדשים בעיר. נכון להבוקר, כך על פי נתוני משרד הבריאות, ישנם בעיר 272 חולים פעילים, זאת לעומת 110 חולים פעילים ביום חמישי שעבר. המוקדים, כך נודע ל"כל העיר בית שמש", הן בעיקר בשכונות קנה הבושם ומנוחה ונחלה.

בישיבת מועצת העירייה התייחסה ראש העיך בלוך לעלייה בתחלואה וציינה כי "בימים האחרונים פתחנו מחדש את חמ"ל הפינוי והגברנו באופן משמעותי את מאמץ פינוי החולים מהעיר, תהליך שנתקל בקשיים אל מול היצע המלונות ואתגר התיאום בין כלל הגופים המעורבים. צריך לומר כי ההיענות של התושבים לפינוי גבוהה באופן משמעותי מהגל הראשון. בימים האחרונים העלנו קמפיין הסברה רחב ובימים אלו נגביר את ההסברה והקשר עם התושבים. כל העת אנחנו עם היד על הדופק ונערכים לכל תרחיש".

"אני קוראת מכאן לכולם לשמור על הנחיות משרד הבריאות", סיכמה בלוך, "כל אחד מאיתנו יתאמץ להסביר ולחדד את ההנחיות, כי ההקפדה עליהן מצילה חיים".


תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. דוד וי

    זה הזוי לעשות סגר בשכונות בבית שמש,
    ברעננה, הרצליה, ראשון, לוד, רמלה יש עלייה הרבה יותר גדולה מבית שמש בחולים.
    ראש העיר תלחמי איתם, אל תתני להם יד!

  2. תושב רמה א'

    מה שהזוי הוא המצב שבו חולי קורונה במלונית לא מקבלים שום יחס למצבם!!!
    בעוד שאיןאף עיר בישראל (אני אומר כך מתוך בדיקה) שלא קיבלו משהו להזכיר להם שהם קיימים!!!
    אני הייתי בבידוד שבועיים בבית. כל אירגוני החסד באו ועזורו. אחרי שאני ומשפחתי נדבקו נשלחנו למלונית בעוד שכל עיר ועיר בישראל קיבלו איזה משהו תזכורת. בית שמש כלום!!!
    בשבוע הבא יתפרסם כאן ובעיתון שאינו מתחנף לעיירה,כתבה עם עדיות ממלונית הקורנה כל מי שיקרא את הדברים יזדעזע עד עמקי נשמתו.
    פעם אמרו משה אבוטבול לא עושה כלום בעיירה. היום אני וכל מי ששהה במליונית אומר מה שהיה הוא שיהיה.
    חכו לפירסומים.
    מי שמעוניין לשמוע פרטים נוספים עם עדיות ומספרי טלון מוזמן להגיב!!

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות