עמית קדמון (מימין), שמעון גולדברג, משה שטרית בסיור ההיערכות להקמת מתנ"סים (צילום: עיריית בית שמש)
עמית קדמון (מימין), שמעון גולדברג, משה שטרית בסיור ההיערכות להקמת מתנ"סים (צילום: עיריית בית שמש)

חושבים קדימה: החל תכנון המתנ"סים בשכונות החדשות בבית שמש

בעוד שאכלוס שכונת רמת בית שמש ד' צפוי לחודשים הקרובים, בעירייה החלו להיערך להקמת מתנ"ס. גם בנוה שמיר, שעדיין בשלבי שיווק ראשונים, כבר החל התכנון להקמת המרכז הקהילתי

פורסם בתאריך: 8.7.20 08:17

בית שמש הולכת ומתפתחת בקצב מהיר, ונראה שאחד הלקחים הגדולים מאכלוס שכונות רמת בית שמש ג' הוא דאגה לקיומם של תשתיות נאותות שיקדמו את פני התושבים החדשים של העיר.

כחלק מפעולות עיריית בית שמש בנושא, ערך סגן ראש העיר משה שטרית (ליכוד), הממונה על המרכזים הקהילתיים בעירייה, סיור עבודה להסדרת המתנ"סים בשכונות הנבנות רמת בית שמש ד' ונוה שמיר. בסיור השתתפו הממונה על התכנון והבנייה במועצת העירייה שמעון גולדברג (שלומי אמונים) ומנכ"ל המרכזים הקהילתיים בעיר עמית קדמון.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


לאחר הסיור מציין סגן ראש העיר שטרית כי "בשנים האחרונות תושבי בית שמש למדו על בשרם כמה חשוב לדאוג למרכזי תרבות ופנאי בשכונות חדשות וזאת מבעוד מועד. סיירתי יחד עם הממונה על התכנון והבניה חבר המועצה שמעון גולדברג ועם מנכ"ל המרכזים עמית קדמון באתרים בהם יוקמו המרכזים הקהילתיים של נוה שמיר ורמת בית שמש ד'".

לדברי שטרית, "שמעון גולדברג קיבל מאיתנו את האפיונים הנדרשים עבור המרכזים, ומאז הוא עסוק בתכנון ובהוצאתם אל הפועל ביסודיות ובדחיפות. אם לא יהיו תקלות לא צפויות, תוך זמן קצר ממועד האכלוס של קבוצת הזוכים השניה של נוה שמיר, יוכלו התושבים החדשים בשכונה ליהנות ממתנ"ס פעיל ומרווח. זאת לצד הקאנטרי, אולם הספורט ותשתיות הפנאי והתרבות הנוספים להם אנו דואגים בשכונה החדשה".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר בית שמש", העירייה בראשות עליזה בלוך שמה לה למטרה שלא לחזור על הטעויות שנעשו באכלוס שכונת רמת בית שמש ג', אשר תושביה נכנסו לשכונה ללא תשתיות נאותות וללא מבני ציבור מספקים. הטעויות הללו, יש לציין, עדיין לא טופלו במלואם ובעירייה פועלים כדי להסדיר את נושא תשתיות המחייה בשכונה. במקביל, ראש העיר בלוך מובילה קו תקיף וחד משמעי לפיו בשכונות החדשות בעיר – רמת בית שמש ד' ונוה שמיר (רמת בית שמש ה') – הטעויות הללו לא יחזרו ונושא התשתיות יטופל מבועד מועד.


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות