סוכני ביטוח בבית שמש (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
סוכני ביטוח בבית שמש (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

סוכני ביטוח בבית שמש

בחיים חשוב להיות מוכנים לכל תרחיש - ענייני רכוש, בריאות, רכב, תכנון פיננסי שום דבר אינו בטוח. לכן חשוב לפנות לסוכני ביטוח בבית שמש שמציעים חבילת פתרונות מלאה לכל מקרה שעלול לקרות, מתוך ראייה כוללת של מצבכם הכספי והאישי

פורסם בתאריך: 2.3.21 19:57

בינוביץ' סוכנות ביטוח

"סוכני הביטוח שלנו מתמחים כל אחד בתחום ספציפי: ביטוח דירות, ביטוח רכב, ביטוח חיים ועוד. ההתמחות בתחום מסוים מעניקה לנו את האפשרות להיות מדויקים, יעילים ולתת את השירות הטוב ביותר עבור הלקוחות שלנו, משתפת מישל בינוביץ סוכנת ביטוח מוסמכת בעלת ותק וניסיון של למעלה מ- 35 שנה ובעלת תואר B.A בכלכלה וראיית חשבון. בינוביץ הקימה את משרד בינוביץ סוכנות ביטוח בשנת 1986 ומאז מעניקה שירותי ביטוח רחבים עבור אנשים פרטיים ועסקים בשפה העברית והאנגלית.

מישל בינוביץ סוכנות ביטוח בבית שמש (צילום: דרור סיתהכל)

מישל בינוביץ סוכנות ביטוח בבית שמש (צילום: דרור סיתהכל)

היא עלתה מאנגליה לפני 41 שנה ומאז מתאימה את שירותי המשרד עבור קהל דובר השפה האנגלית תוך היכרות מעמיקה עם הביורוקרטיה הישראלית, ומעניקה רמת שירות גבוהה כפי שהורגלה לקבל בארץ מוצאה. "לפעמים לקוחות אומרים תודה שחזרת אלי, זה תמיד מפתיע אותי, הם לא רגילים שנותני שירות עומדים במילה שלהם. כאנגליה אני מכירה את כל העולם של הביטוח ולא רק בארץ, לפעמים כשעולים מגיעים ארצה הם מצפים למשהו מסוים ולא תמיד מקבלים אותו. אצלנו אנחנו מעניקים עבורם את השירות שהם רגילים אליו מחו"ל, אותו שירות שאני הייתי רוצה לקבל".

שירות אישי ומקצועי לאורך כל הדרך 

המשרד חרט על דגלו שירות אישי ומקצועי לכל לקוחותיו באשר הם, במהלך השנים בהן המשרד קיים הוא מלווה לקוחות במשך שנים רבות ומטפל במסמכים שלהם בצורה המיטבית ביותר עם פתרונות מיוחדים ויצירתיים עבורם. "אנחנו לא מפרסמים את עצמנו, השירות שלנו עובר מפה לאוזן, אנשים מפנים קרובי משפחה וזאת ההוכחה הטובה ביותר עבורנו שאנחנו עושים משהו טוב. אנשים נשארים איתנו לאורך זמן כי הם מבינים שהם מקבלים לצד המקצועיות הבלתי מתפשרת שירות טוב, אישי וזמין בכל עת".

בנוסף, המשרד כל הזמן מתעדכן בתקנות חדשות והגבלות בעולם הביטוח בארץ. ובמיוחד בתקופה הנוכחית מתאים עצמו למצבם של עסקים רבים, למשל התאמת הביטוח למסעדות שעובדות רק בטייק אווי, בריכות טיפוליות ועוד. במטרה לעשות אופטימיזציה ולהוזיל עבורם את עלויות הביטוח בתקופה מאתגרת זו.

ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח משכנתאות, חסכון פנסיוני, פנסיה ומנהלים, ביטוח חיים, נסיעות לחו"ל, ביטוח עסקים, ביטוח סייבר ועוד אלו רק חלק מהשירותים אותם תוכלו לקבל במשרד בינוביץ' סוכנויות ביטוח

לשיחת ייעוץ התקשרו עכשיו
טלפון: 08-9298889
נייד: 054-4677821
לאתר בינוביץ סוכנות ביטוח

מייל: [email protected]

כתובת: מרכז ליגד 1, מודיעין

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות