בדיקת קורונה, בית שמש (צילומים: צביקי ולדמן-מתוך ויקפדיה, תיעוד מבצעי מד"א)
בדיקת קורונה, בית שמש (צילומים: צביקי ולדמן-מתוך ויקפדיה, תיעוד מבצעי מד"א)

מדאיג: בתוך שבוע – 119 חולי קורונה חדשים בבית שמש, כמעט פי 2 יותר מאשר ביום ראשון שעבר

מנתוני מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה עולה כי מספר החולים המאומתים בבית שמש עומד על 178, זאת לעומת 67 בלבד ביום ראשון שעבר. אחוז הבדיקות החיוביות - 7

פורסם בתאריך: 5.7.20 13:30

בתוך שבוע בלבד מספר חולי הקורונה המאומתים בבית שמש כמעט והכפיל את עצמו. מנתוני מרכז המידע והידע למערכה בקורונה (גוף של צה"ל שמעבד את נתוני משרד הבריאות) עולה כי נכון להבוקר, ראשון, מספר חולי הקורונה הפעילים עומד על 178, נתון אשר משקף עלייה של 119 חולים בשבוע החולף.

יש לציין כי בדוח של משרד המידע והידע מסומנת בית שמש כמוקד תחלואה כתום, כאשר לפני שלושה ימים – ביום חמישי, בית שמש סומנה כמוקד צהוב – כך שהמספרים בהחלט מתחילים להדאיג.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


יחד עם זאת, יש להדגיש כי על פי הנתונים – מספר החולים הפעילים ל-10,000 תושבים עומד על 13 – נתון אשר נחשב נמוך ביחס למוקדי תחלואה אחרים. כך למשל, בבני ברק ישנם 40 חולים ל-10,000 תושבים, בבית"ר עלית 30 חולים, באשדוד (שם הוטל סגר על שכונות מסוימות) 25 חולים ל-10,000 תושבים ובמודיעין עלית 20 חולים ל-10,000 תושבים.

מנגד, הנתון המדאיג הוא מספר הבדיקות החיוביות שעומד על 7 אחוזים.

בתוך כך, אתמול, מוצ"ש התברר כי אחד מתלמידי שכבת ו' בבית הספר עוזיאל נמצא חיובי בבדיקת קורונה. תלמידי השכבה התבקשו לשמור על ריחוק חברתי עד לסיום הבדיקה האפדימיולוגית, זאת לאחר שהחשיפה של התלמיד לנגיף היתה עוד בשבוע שעבר, לפני סיום שנת הלימודים.

כך או כך, קייטנת החופש הגדול בבית הספר עוזיאל נפתחה היום, אולם בעיריית בית שמש ובמשרד החינוך ממתינים להוראות משרד הבריאות בעניין. במענה לפניות הורים בנושא נמסר מבית הספר "משרד החינוך ממתין להוראת משרד הבריאות בנוגע לקייטנה ולהמשך פתיחת בית הספר בימים הקרובים".

כזכור, כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר בית שמש", לאור העלייה בתחלואת הקורונה ברחבי הארץ החליטו בעיריית בית שמש לצאת בקמפיין הסברה שנועד להכניס לראשי התושבים כי הנגיף עדיין לא נעלם ועל כן יש להקפיד על שמירת הנחיות ומגבלות משרד הבריאות. בעירייה הסבירו כי "לקראת סיום שנת הלימודים בבתי הספר, יציאת משפחות לחופשות קיץ ועל רקע העלייה בתמונת התפרצות נגיף הקורונה בפריסה ארצית החליטה עריית בית שמש לצאת בקמפיין הסברה שמטרתו הקפדה על הנחיות משרד הבריאות ובלימת התפרצות הנגיף בעיר בית שמש".

סיסמת הקמפיין היא 'הקורונה עוד כאן, ובית שמש אומרת לקורונה עד כאן'.


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות