עיריית בית שמש, כיתה ריקה (צילומים: s.t, רינת אברג'יל)
(צילומים: s.t, רינת אברג'יל)

עם הפנים לספטמבר: ועדת החינוך בעירייה דנה בתוכנית הלימודים לשנה הבאה

בצל משבר הקורונה, התכנסה ועדת החינוך העירונית ודנה באפשרויות השונות לקראת שנת הלימודים תשפ"א. על הפרק: למידה מרחוק והיערכות מוסדות החינוך בעיר

פורסם בתאריך: 30.6.20 07:42

שנת הלימודים תש"ף תגיע לסיומה הרשמי היום (שלישי, 30.6), אך בעיריית בית שמש כבר נערכים לקראת שנת הלימודים תשפ"א שתחל, כמדי שנה, ב-1.9.2020.

התכנסות הוועדה, שבראשה עומדת ראש העיר עליזה בלוך, עמדה בצל משבר הקורונה, שנראה שיהיה חלק אינטגרלי מהחיים וככל הנראה גם ממערכת החינוך גם בשנת הלימודים תשפ"א. כחלק מההיערכות ובצל הקורונה, דנה הוועדה בנושא הלמידה מרחוק וכן בהיערכות מוסדות החינוך בעיר לקראת שנת הלימודים הבאה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


בעיריית בית שמש מציינים כי חברי ועדת החינוך הם סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך ישעיהו ארנרייך, חבר המועצה שלמה ברלינט, איציק אלמליח, ישראל מנדלסון, מנכ"ל רשת מרכזים קהילתיים בבית שמש עמית קדמון.

"אנשי החינוך שלנו מצויינים וראינו את זה בהסתגלות בימי הקורונה", אמרה ראש העיר בלוך במהלך התכנסות הוועדה. "אני ערוכה לכך שאת פתיחת השנה אנחנו פותחים בצל הקורונה. אני מבקשת להדגיש את המוכנות לכיתה א'. צריך לקבל את הילדים בחיבוק גדול יותר. אני רוצה שאתם תחשבו הכי פתוח עם מה צריך להיערך כדי לפתוח שנה."

עוד אמרה ראש העיר: "אני מבקשת עוד להדגיש כי אני רוצה לראות את יתרונות הלמידה מרחוק כחלק מתוכנית הלימודים בשנה הבאה גם אם נלמד במתכונת רגיל. לא נחמיץ להפיק גם מהמשבר את המיטב".

מנהלי בתי הספר ורשת המרכזים הקהילתיים העירוניים בבית שמש בניהולו של עמית קדמון, סקרו את ההערכות והמורכבות של הלימודים בזמן החופש הגדול תחת "שגרת קורונה" ואת הכלים הדרושים שנטלו בשנה שעברה ולניהול שנת הלימודים הבאה.

עוד במהלך הוועדה, בירך סגן ראש העיר, ארנרייך את צוותי החינוך בעיר על העבודה המשמעותית והרגישה בתקופה זו : "הקורונה רק הבליטה את העוצמות של צוותי החינוך שלנו. ניהול סיום שנה תחת תקופת חרום. אנחנו משתדלים להיות קשובים למוסדות החינוך. הקושי בשנה האחרונה הוא בכל שכבות הגיל ואין לי ספק כי צוותי החינוך העירוניים ימשיכו להיות משמעותיים לילדי העיר".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות