עורכי דין נזיקין בבית שמש (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין נזיקין בבית שמש

אם נפגעתם בגופכם ונותרתם מוגבלים לכל החיים חשוב שתפנו לעורכי דין נזיקין בבית שמש, אזר יוכלו למצות את זכויותיכם ולהשיג פיצויים אל מול הנתבעים, בהם חברות ביטוח, בתי חולים והמוסד לביטוח לאומי

פורסם בתאריך: 10.2.21 11:51

עו"ד ריול עדיקה

עו"ד ריול עדיקה העוסקת שנים בתחום דיני הנזיקין, מקפידה על מקצועיות ואמינות לצד הרגישות הנדרשת מול אנשים שנפגעו בנזקי גוף. מדובר באנשים שנפגעו בתאונות דרכים, תאונות עבודה, מקרי רשלנות רפואית ושלל תאונות נוספות בהן אנשים נפגעים בגופם ונותרים מוגבלים לכל החיים. במצבים אלו נרתמת עו"ד ריול עדיקה לסייע לאותם נפגעים ולהוות עבורם מי שתהפוך את המצב העגום בחייהם לכדי פיצויים.

עו"ד ריול עדיקה (איפור ושיער: רויטל אפללו. צילום: שירה הרשקופ)

עו"ד ריול עדיקה (איפור ושיער: רויטל אפללו. צילום: שירה הרשקופ)

עוד לפני שיצאה לדרך עצמאית עם משרד בוטיק משלה, הספיקה עו"ד ריול עדיקה לסיים תואר שני במשפטים מטעם האוניברסיטה העברית, זאת לאחר ששרתה כקצינה בפרקליטות הצבאית, וכן צברה ניסיון במשך שנים על גבי שנים בעבודה בתחום הן כשכירה במשרד עורכי דין ירושלמי מוכר והן בשירות המדינה. את המשרד העצמאי פתחה בדגש על  תחום דיני הנזיקין, במטרה לסייע ולהילחם מול הגופים הגדולים והחזקים במשק, כמו בתי חולים, חברות הביטוח וביטוח לאומי, ולהשיג עבור לקוחותיה פיצויים הולמים שיעזרו להם להשתקם לאחר תאונה או רשלנות ולהתחיל חיים חדשים.

לצדכם ברגעים הקשים

עו"ד ריול עדיקה היא לוחמת צדק אמיתית, מסורה ונחושה למען טובת הלקוח ועשיית צדק אמיתי. "אני קמה בבוקר בכל יום בכדי לסייע ללקוחותיי לצאת מהמצב הקשה אליו נקלעו, ולהוציא עבורם פיצויים אופטימליים ומקסימליים עד כמה שניתן, זו השליחות שלי", אומרת עו"ד ריול עדיקה, "חשוב לי לסייע לנפגעים ברגעיהם הקשים ולצורך כך אני מקפידה להעביר ללקוחות את מלוא האינפורמציה המגיעה להם, כולל הסבר מלא ומפורט על התיק, ההיתכנות המשפטית וכמובן להיות איתם ברגעים הקשים, ויש הרבה כאלו".

משרדה מגבש עבור כל לקוח אסטרטגיה ייחודית, מעניק ליווי אישי וצמוד ומקפיד מעל לכל על יושרה, הגינות, מקצועיות ואנושיות. אחד מתחומי העיסוק העיקריים שלה הוא תחום הרשלנות הרפואית, לשם כך היא נעזרת במומחים רפואיים מהשורה הראשונה בארץ, בכל תחומי הרפואה, אשר כותבים עבורה חוות דעת התומכות בטענות הנפגעים, כאשר בסופו של יום, תביעות רשלנות רפואית, על פי רוב, מניבות פיצויים בסכומים גבוהים של מאות ואף מיליוני שקלים.

עו"ד ריול עדיקה (איפור ושיער: רויטל אפללו. צילום: שירה הרשקופ)

עו"ד ריול עדיקה (איפור ושיער: רויטל אפללו. צילום: שירה הרשקופ)

אל מול הגופים החזקים במשק

עו"ד ריול עדיקה, כאמור, עוסקת ספציפית בתחום דיני הנזיקין, וזאת מתוך בחירה להתמקצע בתחום זה על בוריו ולהעניק ללקוחות את מלוא השירות הכולל האפשרי, כשהיא חמושה בידע רב, בקיאות בתחום משפט הנזיקין על מגוון תחומיו והיבטיו, ורצון עז להצליח בשליחות החיים שלה לסייע לאותם נפגעים – ניצבת עו"ד ריול עדיקה איתנה אל מול תביעות כנגד הגופים הגדולים הנתבעים, במטרה לייצג את לקוחותיה בשעתם הקשה ביותר והשגת הפיצויים המגיעים להם בגין נזקי גוף.  במידה שארעה לכם תאונת דרכים, או תאונת עבודה או רשלנות רפואית או כל תאונה אחרת, לעורכת דין ריול עדיקה יש את כל הכלים לסייע בידכם, לתבוע את מי שגרם לנזקיכם ולמנף ב"ה אירוע מצער לכדי פיצוי.

עו"ד ריול עדיקה

כתובת: דרך חברון 101, בית הנציב בניין B קומה 4, ירושלים

אתר www.rivalaw.co.il

נייד: 050-5777079

דוא”ל:  [email protected]

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות