האכיפה בצל הקורונה בשכונות החרדיות בבית שמש (צילום: דוברות המשטרה)
האכיפה בצל הקורונה בבית שמש (צילום: דוברות המשטרה)

קמפיין ההסברה של העירייה: "הקורונה עוד כאן ובית שמש אומרת לקורונה עד כאן"

על רקע העלייה בתחלואת הקורונה ולקראת סיום שנת הלימודים מחר, שלישי, בעיריית בית שמש יוצאים בקמפיין הסברה במטרה לבלום את התפרצות הנגיף בעיר

פורסם בתאריך: 29.6.20 14:09

מאז יום שלישי שעבר, 23.6, אובחנו בבית שמש 37 חולים חדשים בקורונה, כאשר המגמה שמצביעה על עלייה יומיומית בתחלואה היא זו שמדאיגה. כך למשל, מנתוני משרד הבריאות עולה כי בין יום שלישי (23.6) ליום שישי (26.6) נרשמה עלייה של 16 חולים חדשים. בנוסף, מאתמול, ראשון, נמצאו בעיר בית שמש 14 חולים חדשים.

על רקע העלייה בתחלואה ברמה העירונית, שהיא יחסית נמוכה, ולאור המספרים הגדולים ברחבי הארץ, החליטו בעיריית בית שמש לצאת בקמפיין הסברה שנועד להכניס לראשי התושבים כי הנגיף עדיין לא נעלם ועל כן יש להקפיד על שמירת הנחיות ומגבלות משרד הבריאות.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מעיריית בית שמש נמסר כי "לקראת סיום שנת הלימודים בבתי הספר, יציאת משפחות לחופשות קיץ ועל רקע העלייה בתמונת התפרצות נגיף הקורונה בפריסה ארצית החליטה עריית בית שמש לצאת בקמפיין הסברה שמטרתו הקפדה על הנחיות משרד הבריאות ובלימת התפרצות הנגיף בעיר בית שמש".

סיסמת הקמפיין היא 'הקורונה עוד כאן, ובית שמש אומרת לקורונה עד כאן'.

ראש העיר עליזה בלוך: "אני רוצה לחזק את תושבי העיר על ההקפדה ושמירה על נוהלי משרד הבריאות בסוגיית התמודדות למניעת התפרצות נגיף הקורונה. חובתנו להמשיך ולהקפיד , בעיקר לקראת חופשת הקיץ, כדי לא לאפשר את התפרצות הנגיף בגל בשני. קורונה עוד כאן ובית שמש אומרת לקורונה עד כאן".

כאמור, נתוני התחלואה בבית שמש הם נמוכים יחסית, בטח בהשוואה לערים אחרות שבהן נרשמה התפרצות משמעותית בגל הראשון. על פי נתוני משרד הבריאות, בבית שמש ישנם כיום 88 חולים פעילים (545 מהנדבקים בנגיף החלימו). עוד עולה מהנתונים כי שיעור הגידול בשלושת הימים האחרונים עומד על 2.8 אחוזים (17 חולים חדשים), וכי מספר החולים ל-100,000 תושבים הוא 68 – נתון אשר מציב את בית שמש במקום ה-53 הכלל ארצי. כזכור, בגל הראשון היתה בית שמש מדורגת בעשירייה הראשונה במספר החולים המאומתים ל-100,000 תושבים.

בלוך ובכירי העירייה חוששים מאוד מעלייה גדולה בתחלואת הקורונה, שתוביל שוב להטלת סגר חלקי על העיר. כידוע, כפי שפורסם לא אחת ב"כל העיר בית שמש", ראש העיר ובכירים אחרים מתחו ביקורת נוקבת על החלטת הממשלה וועדת השרים לענייני קורונה להטיל סגר על שכונות רמת בית שמש ב' ונחלה ומנוחה.

אתמול, ראשון, כפי שפורסם ב"כל העיר בית שמש", מתחה בלוך ביקורת נוקבת ופומבית על מקבלי ההחלטות, כשאמרה בדיון שהתנהלת בוועדת חוקה, חוק ומשפט בכנסת כי "אין בסגר שום תועלת; העובדה שמתקבלות החלטות בירושלים על בסיס כמה טבלאות מבלי להבין את התמונה לעומק – היא לא סבירה".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות