סיור בכירי העירייה ברמת בית שמש ד' (צילום: עיריית בית שמש)
סיור בכירי העירייה ברמת בית שמש ד' (צילום: עיריית בית שמש)

לקראת אכלוס: ההבטחה של ראש העיר לרוכשי הדירות ברמת בית שמש ד'

בסיור שערכו בכירי העירייה בשכונה החדשה הבטיחה ראש העיר עליזה בלוך: "כבר עם כניסת התושב הראשון - תקדם את פניו שכונה עם כל מה שעיר מתקדמת יכולה להציע"

פורסם בתאריך: 12.6.20 07:55

ההתפתחות וההתחדשות של בית שמש נמשכת – וכלקח מבעיות התשתית הרבות שעדיין קיימות בשכונת רמת בית שמש ג', בעיריית בית שמש החליטו לשים דגש גדול מאוד על פיתוח מיטבי של התשתיות לפני אכלוס שכונות נוספות.

על הפרק כרגע – רמת בית שמש ד', שצפויה להתחיל להתאכלס בתוך שבועות ספורים. בסיור שערכה השבוע ראש העיר עליזה בלוך בשכונה החדשה, כשאל הסיור התלוו יו"ר ועדת התכנון והבנייה שמעון גולדברג, מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב, סגן ראש העיר הרב ישעיהו ארנרייך, מחזיק תיק שפ"ע הרב שלמה ברילנט, מהנדסת העיר ענבר וייס, נציגי משרד הבינוי והשיכון ואורחים נוספים, הבטיחה בלוך כי הלקחים מאכלוס רמת בת שמש ג' הופקו.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


"מהרגע הראשון המדיניות שהובלנו יחד עם כל השותפים היא שברגע שתושב מתאכלס בשכונה חדשה", מדגישה בלוך, "מגיע לו לקבל את כל התנאים לאיכות חיים טובה כבר מהיום הראשון ואני שמחה שבאכלוס ד' 1 וד' 2 כבר יהיו כבישים, מדרכות, גינון ותשתיות הולמות. השקענו מאמצים רבים על מנת שהחזון הזה יהפוך למציאות והתושבים החדשים ברמת בית שמש ד' יכנסו לשכונה חדשה, מוכנה, מתקדמת ומזמינה עם איכות חיים ברמה הגבוהה ביותר עם מבני חינוך, מבני ציבור, גינות משחקים וגם פארק ענק וחדיש, וכל מה שעיר מתוקנת וחדשנית יכולה להציע".

יו"ר ועדת תכנון ובנייה ומחזיק תיק הנדסה הרב שמעון גולדברג: "לשמחתי אנחנו מצליחים לעמוד ברוב היעדים שהצבנו לעצמנו בשביל לאכלס את השכונה עם פיתוח מתאים הכולל מרחב ציבור ראוי גינות ומבני ציבור. בימים אלו נמצאים מבני ציבור בבנייה. כמו כן, אנחנו נעמיד מבנים זמניים לבתי כנסת ומוסדות חינוך שישרתו את התושבים הראשונים בשכונה".


תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות