קובי עמר - ללא קרדיט, התקבל מהעירייה עם אישור שימוש
קובי עמר

ראש מינהל החינוך החדש קובי עמר: "רתום כולי להצלחת השליחות שנטלתי על עצמי"

ועדת המכרזים העירונית בחרה היום, שני, את קובי עמר לתפקיד ראש מינהל החינוך בעירייה. ראש העיר עליזה בלוך: "הוא שחקן הנשמה המתאים"

פורסם בתאריך: 1.6.20 15:47

קובי עמר, בן 57, הוא ראש מינהל החינוך החדש בעיריית בית שמש. כך החליטה היום, שני (1.6) ועדת המכרזים העירונית בראשות עליזה בלוך.

עמר, תושבי ירושלים, הוא בעל תואר שני ובוגר מכון מנדל למנהיגות, מכהן כמפקח על בתי הספר העל יסודיים (חמ"ד) במחוז ירושלים של משרד החינוך. כמו כן הוא מכהן כמפקח מתכלל של העיר בית שמש (ושל העיר אפרתה), כך שיש לו היכרות עם הצרכים החינוכיים של העיר. בעבר ניהל עמר את קרית חינוך אמי"ת ע"ש 'פירסט' בית שמש ואת תיכון אולפנת עופרה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


יש לציין כי אל התפקיד ניגשו 65 מועמדים, אשר עברו סינון קפדני על ידי ועדת המכרזים עד לבחירה בעמר.

ראש העיר עליזה בלוך, יו"ר ועדת המכרזים: "אני שמחה על בחירתו של קובי, שמשפחתו גרה בבית שמש. החינוך בעיר בית שמש הוא שליחות אסטרטגית. מונחות בפנינו קשת של משימות ואתגרים ואין לי ספק כי קובי הוא שחקן הנשמה המתאים לשליחות זו. קובי מביא עימו ניסיון ניהולי וחינוכי עצום. מכיר היטב את העיר וחדור תחושת השליחות הרצויה להצלחת מנהל החינוך בעירייה החינוך בעיר".

סגן ראש העירייה הרב ישעיהו ארנרייך, הממונה על החינוך: "אני סמוך ובטוח כי קובי עמר יוביל בעזרת השם את מינהל החינוך ואת החינוך בעיר בחרדת קודש. קובי הוא האיש המתאים להוביל את תהליכי השינוי בתחום החינוך בעיר".

עמר עצמו מסר לאחר בחירתו: "אני שמח ונרגש להצטרף למסע החינוכי בעיר בית שמש, שאותו מובילה ראש העיר ד"ר עליזה בלוך. התרמיל המקצועי והאישי שלי רתום כולו להצלחת השליחות שנטלתי על עצמי".

כפי שמציינים הדוברים כולם, בפני עמר עומדים אתגרים לא פשוטים, ביניהם מחסור חמור בכיתות, גידול בחינוך החרדי בבית שמש, שימור וחיזוק החינוך הממלכתי והממ"ד בעיר, שדרוג כוח האדם במערכת החינוך, בדגש על כוח אדם מקומי ועוד.

במחוז ירושלים במשרד החינוך מדגישים כי "קובי הוא איש חינוך מהמעלה הראשונה. אדם מאוד אמפתי ורגיש, שמבין את המטריה החינוכית. הוא קיבל משימה גדולה מאוד, אפשר אפילו לומר שזו משימת חיים, והוא בהחלט האיש שיכול להצעיד את החינוך בבית שמש קדימה".

עוד נמסר ממשרד החינוך כי "זו אבידה גדולה למחוז ירושלים במשרד החינוך. הוא היה דמות מאוד משמעותית במחוז, הוא הוביל הרבה מאוד תהליכים מאוד מוצלחים. הוא קיבל על עצמו משימה לא פשוטה בכלל, והוא מודע לכך, אך אנו תמימי דעים שהוא יעשה אותה על הצד הטוב ביותר".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות