ישיבת מועצת העירייה השבוע (צילום: דוברות העירייה)
ישיבת מועצת העירייה השבוע (צילום: דוברות העירייה)

ישיבת המועצה השבוע: אושרו מיליוני שקלים למבני חינוך וספורט בבית שמש

מועצת עיריית בית שמש אישרו בישיבתם השבוע תקציבים במיליוני שקלים. בין השאר אושרו 6 מיליון שקלים לטובת הקמת אולם ספורט ברמת בית שמש, 3.2 מיליון שקלים למבני חינוך, מיליון שקלים להצללת גנים ציבוריים ועוד

פורסם בתאריך: 26.6.20 07:37

ביום רביעי האחרון התקיימה ישיבת מועצת העירייה לחודש יוניי. בישיבה אישרו חברי הנהלת העירייה תקציבים בסך עשרות מיליוני שקלים, ביניהם למבני חינוך וספורט ברחבי העיר, הצללת גנים ציבוריים ועוד.

ראש העיר עליזה בלוך: "הבשורות שהבאנו מבטאות את העשייה המגוונת שלנו בתחומים שונים גם בתקופת הקורונה וגם בימים אלו תחת שגרת הקורונה: חינוך, בינוי, תשתיות, ארנונה ועוד. אדגיש את ההנחה בארנונה שאנחנו מעניקים לתעשייה וזאת כדי לעודד הבאת תעשייה לעיר. אני מודה לחבריי, חברי הנהלת העיר, כל אחד בחלקו, על השותפות. יחד נמשיך לפתח ולטפח את העיר בכל תחומי החיים".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


בלוך מוסיפה ומספרת כי בישיבה המועצה, "הוענקה תעודה לאביבה חלבי היקרה, לרגל זכייתה ב"פרס האחדות" לשנת 2020 – תש"ף. במפעלה ובמעשיה, מהווה אביבה שגרירת הטוב המשותף של העיר בית שמש ומפיצה את בשורת הטוב בחברה בישראל".

בישיבת המועצה אושר בין השאר פרויקט קירוי מגרשי הספורט בעיר בשותפות עם מפעל הפיס. לטובת הפרויקט אישרה העירייה תקציב בסך 20 מיליון שקלים. כמו כן, ניתן תקציב בסך שישה מיליון שקלים לטובת הקמת אולם ספורט ברמת בית שמש ב'. בית הספר, שישרת את כל תושבי השכונה, יוקם בבית הספר 'מנוחה ונחלה'.

בנוסף, אושרו כ-4 מיליון שקלים לטובת חידוש מבני חינוך כחלק מההיערכות לשנה הבאה. בעירייה מציינים כי 1.5 מיליון שקלים יוקצו לטובת שיפוץ בתי ספר חב"ד, אורות ועוזיאל. כמו כן, 1.7 מיליון שקלים הינם תוספת למבני חינוך כהיערכות לשנת הלימודים התשפ"א. פרויקט חשוב נוסף הינו שיפור הנגישות במבני החינוך בבית שמש, כשלטובת הנושא אושר תקציב של כחצי מיליון שקלים.

בנוסף, העירייה אישרה כמיליון שקלים להתקנת הצללות וסככות בגנים הציבוריים בשכונות.


תגובות

אין תגובות

תגיות:

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות