בית הספר של החופש הגדול (צילום אילוסטרציה: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
בית הספר של החופש הגדול (צילום אילוסטרציה: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

בתי הספר של החופש הגדול וצהרוני הקיץ: נפתחה ההרשמה באינטרנט

על רקע הכאוס בסוף שנת הלימודים - עיריית בית שמש נערכת להפעלת מיזם בתי הספר של החופש הגדול, שיחל ב-1.7, ויעלה 75 שקלים עבור כל ילד. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 25.6.20 07:41

בעקבות הכאוס שנרשם בסוף שנת הלימודים, על רקע הכרזת שר החינוך כי הלימודים יסתיימו ב-30.6.20 – בעיריית בית שמש נערכו בימים האחרונים לקראת הפעלת מיזם בתי הספר של החופש הגדול וצהרוני הקיץ.

בתחילת השבוע נמסר מהעירייה כי החלטת בית הדין על הקדמה של מועד סיום שנת הלימודים בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים, הביאו לכך שהעירייה ומשרד החינוך נדרשים לבצע שינויים בהיערכות לקראת חופשת הקיץ ובטווח זמנים קצר.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ההיערכות הושלמה אתמול ובתי הספר וגני הילדים של החופש הגדול יפעלו בבית שמש בעלות מסובסדת של 75 שקלים בלבד לכל התקופה – החל מיום רביעי (1.7) ועד ליום חמישי ה-6.8. קייטנות הקיץ יפעלו בימים ראשון עד חמישי (לא כולל ט' באב ב-30.7) בין השעות 13:00-8:00.

יצוין כי הפעילויות יתקיימו על פי הנחיות משרד הבריאות, כפי שנהוג עד כה במוסדות החינוך: חתימה על הצהרות בריאות מדי בוקר, הצטיידות במסכות לתלמידי כיתות ב-ד וניקיון מוגבר בסוף כל יום. כמו כן, על כל ילד להביא עימו ארוחת בוקר ובקבוק שתייה אישי.

סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית מוסר: "קייטנות קיץ בעלות כוללת של 75 שקלים בלבד. בשיתוף עם מנהל החינוך בראשות סגן ראש העיר הרב ארנרייך ובתמיכת ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, החל מה-1.7 ועד 6.8 יפעלו קייטנות לילדי הגנים ולתלמידי כיתות א'-ד'. ילדי הגנים וכיתות א'-ב' יוכלו ליהנות מקייטנה וצהרון שיימשכו עד השעה 16:00. לעומת זאת – לילדי כיתות ג'-ד' לא יוצע צהרון".

לדברי שטרית, "עקב לחץ הזמן הההרשמה נפתחה אתמול (רביעי) במרכזים הקהילתיים, ומומלץ מאוד להרשם, החל מהיום דרך אתר האנטרנט. יצוין כי לקייטנות בתי הספר ההרשמה תתבצע רק בבית הספר. רשת המרכזים הקהילתיים בשיתוף מלא עם אגף החינוך בעירייה, נערכה באופן משמעותי, על מנת להקל על ההורים ולקיים קייטנות איכותיות ובטיחותיות".

שטרית מסכם ואומר: "אני רוצה להודות לעובדים היקרים בראשות מנכ"ל המרכזים עמית קדמון וראש מינהל חינוך קובי עמר על המענה המהיר בזמן קצר מאוד לאור האילוצים שנכפו עלינו ולהנהגת ההורים בראשות שי כהן ודודו עמר על העבודה המשותפת. שיהיה לכולנו קיץ בריא ומהנה".


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות