ראש העיר עליזה בלוך ושר הרווחה איציק שמולי בצעדת האלונקות של העובדים הסוציאלים (צילום: עיריית בית שמש)
ראש העיר עליזה בלוך ושר הרווחה איציק שמולי בצעדת האלונקות של העובדים הסוציאלים (צילום: עיריית בית שמש)

צעדת העובדים הסוציאלים הגיעה לבית שמש: "מצדיעים לכם"

ראש העיר עליזה בלוך פגשה הבוקר, רביעי, את העובדים הסוציאלים, שמוחים על תנאי העסקתם: "המאבק שלכם מוצדק ואנחנו מאחוריכם"

פורסם בתאריך: 24.6.20 12:05

העובדות והעובדים הסוציאלים בישראל מוחים על השכר הזעום, על העומס הקיצוני בעבודתם ועל האלימות כלפיהם – את המחאה הם עושים דרך 'צעדת האלונקות', שהחלה ביום ראשון ותגיע לסיומה בהפגנת ענק מול הכנסת מחר (חמישי).

הבוקר, רביעי, הצעדה הגיעה לבית שמש. את הצועדות והצועדים קיבלו ראש העיר עליזה בלוך ומחזיקת תיק הרווחה בעירייה סגנית ראש העיר רינה הולנדר. במפגש שהתקיים ברחבת הכניסה לבניין העירייה דיברה ראש העיר בלוך עם העובדות והעובדים הסוציאלים ואמרה להם: "המאבק שלכם מוצדק ואנחנו מאחוריכם".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


עוד אמרה בלוך: "אם היו שואלים אותי איך לדרג את השכר במשק – הייתי אומרת שעובדי החינוך והרווחה היו צריכים לקבל את השכר היותר גבוה. אתם עושים את העבודה שאת התפוקה שלה רואים שנים אחרי. אתם אלה שבאופן אמיתי משפיעים על המאזן הכלכלי של ישראל, רק שאת העבודה המצוינת שאתם עושים רואים ומרגישים שנים אחרי שהיא נעשית".

בהמשך אמרה בלוך: "אני מצדיעה לכם ואומרת לכם תודה גדולה. אני רוצה מאוד את הלב שלכם ורוצה מאוד להגיד לכולכם תודה על העשייה הגדולה".



בהמשך הצטרפו בלוך והולנדר אל הצועדים וליוו אותם במשך מאות מטרים בצעדתם לכיוון ירושלים. אל הצעדה הצטרף גם שר הרווחה איציק שמולי.

יצוין כי העובדים הסוציאלים הבהירו כי אם מחאתם תתקל באדישות ממשלתית, הם ישביתו את כלל השירותים החברתיים בישראל.

צעדת האלונקות, כאמור, נערכת מאז תחילת השבוע. בכל יום צועדים העובדים הסוציאלים קילומטרים נוספים בדרכם להפגנה הגדולה מול הכנסת מחר. כך למשל, אתמול עברה הצעדה בין השאר בראשון לציון וברמלה. גם בערים אלו נפגשו העובדים הסוציאלים עם ראשי הערים, שחיזקו והצדיקו את מאבקם.


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות