עיריית בית שמש, ישיבת החירום בנושא הרווחה (צילומים: s.t, דוברות איחוד הצלה)
עיריית בית שמש, ישיבת החירום בנושא הרווחה (צילומים: s.t, דוברות איחוד הצלה)

הסגר על שכונות בבית שמש: עמותות הסיוע גויסו לתת מענה לצרכי הרווחה

על רקע שביתת העובדים הסוציאלים ולאור הסגר שהושת על שכונות חפציבה והקריה החרדית, נערכה בעיריית בית שמש ישיבת חירום עם עמותות הסיוע שפועלות בעיר: "נעשה הכל כדי לספק לתושבים את צרכיהם"

פורסם בתאריך: 13.7.20 07:45

לאחר הסגר שהוטל ביום שישי האחרון על שכונת חפציבה (קנה הבושם) והקריה החרדית (מנוחה ונחלה), ולאור השבתת שירותי הרווחה בעיר בשל שביתת העובדים הסוציאלים, כינסו סגנית ראש העיר רינה הולנדר, הממונה על הרווחה, וחבר המועצה ניסים בריח, הממונה על המוקד העירוני, מפגש חירום של עמותות הסיוע שפועלות בעיר כדי לדון בנושא הסיוע לתושבי השכונות שבסגר.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מטרת ישיבת החירום, שבם השתתפו כלל ארגוני הסיוע שפועלים בעיר (זק"א, איחוד הצלה, מד"א, סיוע בדרכים ואחרים), מנהל המוקד העירוני משה כהן וחברי מועצת העירייה, לתכלל את פעילות הארגונים ולקבוע נהלי עבודה מסודרים של העירייה ושל העמותות.

בסיום ישיבת החירום מסרו סגנית ראש העיר הולנדר וחבר המועצה בריח: "למרות שעל פי נתוני התחלואה שהוצגו לנו נראה כי אין הגיון בסגר, הדבר הונחת עלינו מגבוה ומיד נערכנו לתת שירות וסיוע לתושבים המצויים בשכונות הסגר. למרות שביתת העובדים הסוציאלים, אנחנו נעשה הכל בעזרת השם כדי לספק לתושבים את צרכיהם בעת המאתגרת הזו".

עוד הוסיפו הולנדר ובריח: "תודה לארגוני הסיוע ולמנהל המוקד משה כהן על התארגנות מהירה. ביחד נעבור את התקופה הקשה הזו. התושבים מוזמנים לפנות למוקד העירוני בכל צורך ושאלה".

מארגון איחוד הצלה בית שמש נמסר: "בעקבות הסגר שהוטל על שכונות בעיר התקיימה אמש ישיבת חירום בחדר המליאה של עיריית בית שמש. בישיבה סוכמו נהלי עבודה מסודרים של ארגוני החסד מול העירייה לטובת תושבי השכונות והעיר".

עוד נמסר מאיחוד הצלה: "מתנדבי איחוד הצלה סניף בית שמש ערוכים 24/7 לתת מענה רפואי חינם לתושבי העיר, הנהלת איחוד הצלה אף נענתה לבקשתנו והשאירה את האמבולנס בעיר לשבוע נוסף על מנת שנוכל לתת מענה ככל שנידרש בשכונות הסגר ובכלל".


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות