ישראל סילברסטין, אכיפת הסגר הקודם בבית שמש, בדיקת קורונה (צילומים: פרטי, דוברות המשטרה, תיעוד מבצעי מד"א)
ישראל סילברסטין, אכיפת הסגר הקודם בבית שמש, בדיקת קורונה (צילומים: פרטי, דוברות המשטרה, תיעוד מבצעי מד"א)

המשנה לראש העיר סילברסטין ל"כל העיר בית שמש": "סגר? המדינה צריכה לסייע בפינויים ובבדיקות"

לאור החלטת ועדת השרים לענייני אזור מוגבל להטיל סגר על שכונות חפציבה (קנה הבושם) והקריה החרדית (מנוחה ונחלה), המשנה לראש העיר הרב ישראל סילברסטין, הממונה על תיק הבריאות, תוקף את הממשלה: "אין בסגר שום תועלת; זה לטמון את הראש באדמה"

פורסם בתאריך: 10.7.20 07:19

ועדת השרים לענייני אזור מוגבל החליטה לאשר אמש את המלצת משרד הבריאות להטיל סגר על שכונות חפציבה (קנה הבושם) והקריה החרדית (מנוחה ונחלה), וזאת לאור העלייה בתחלואת הקורונה. הסגר ייכנס לתוקף היום, שישי (10.7) בשעה 13:00 והוא תקף למשך שבוע – עד ליום שישי הבא (17.7) בשעה 8:00.

ההחלטה הזו מתקבלת בכעס רב אצל חלק נכבד מחברי מועצת עיריית בית שמש, ביניהם גם המשנה לראש העיר הרב ישראל סילברסטין (דגל התורה), הממונה על תיק הבריאות. בשיחה עם "כל העיר בית שמש" תוקף סילברסטין את ההחלטה וטוען כי "אין בסגר שום תועלת. לפני שהממשלה מחליטה לסגור מישהו, היא צריכה לוודא שכל המערכות עובדות וזה לא המצב".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


לדברי סילברסטין, "יש בעיה עם מהירות הפעולה של פיקוד העורף בנושא הפינויים ואנו ביקשנו לטפל בזה לפני הטלת סגר. חמ"ל הפינויים שלנו עובד כל הזמן, אבל אנחנו צריכים לעלות הילוך ולהיכנס לנושא חזק. אנחנו עושים את מה שאנחנו יכולים, אבל לא הכל תלוי בנו. סגר זה לטמון את הראש באדמה. לא לטפל בשורש הבעיה ולא לראות את המציאות".

אז מה אתה מציע?
"ראשית, צריך לעשות הסברה ייעודית לציבור החרדי, יש קבוצות שונות ואין דומה בין פרסום כזה או אחר. בנוסף, חייבים להגדיל את מספר הבדיקות. זה משהו שדרשנו כבר בסגר הקודם, אבל זה לא קרה, ועדיין לא קורה.
אם מישהו חושב שסגר זה קסם, אז יש פה טעות גדולה".

"ואסור גם לשכוח את הפגיעה הכלכלית שיש בהטלת סגר", ממשיך סילברסטין ויורה: "המדינה צריכה לקחת פה אחריות. רוצים סגר? אין בעיה, אבל לפני הסגר תנו מענקים למשפחות בשכונות הסגורות כדי להתמודד עם הפגיעה הכלכלית. אני בטוח שאם יוחלט על מתן מענקים כאלה, השרים לא ימהרו לאשר הטלת סגר".


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות