ניידות משטרה נערכות לסגירת צירים (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

פועל נעצר בחשד לתקיפה מינית של תושבת העיר בביתה

לטענת המשטרה, הפועל, כבן 37, התגורר בעבר ביחידת דיור של התושבת. אמש הוא הגיע לאסוף את חפציו ובשלב מסוים, כך על פי החשד, החל לתקוף את האישה תוך איומי סכין במטרה לבצע בה עבירות מין

פורסם בתאריך: 12.7.20 09:07

מפחיד: אתמול (מוצ"ש) בשעות הלילה הותקפה תושבת בית שמש בשנות ה-70 לחייה בביתה. האישה, כך על פי חשד המשטרה, הותקפה על ידי פועל שהתגורר בעבר ביחידת דיור שבחזקת האישה. אתמול הוא הגיע לאסוף את חפציו ובשלב מסוים, כך על פי המשטרה, הוא החל לתקוף אותה באיומי סכין במטרה לבצע בה עבירות מין. החשוד ברח מהזירה כשאחד השכנים הגיע לדירת האישה, לאחר ששמע את צעקותיה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


במהלך הלילה נעצר החשוד, תושב השטחים כבן 37, והבוקר (ראשון) הוא יובא בפני בית משפט השלום בירושלים להארכת מעצר.

ממשטרת בית שמש נמסר: "בהמשך לאירוע אישה בביתה שבעיר בית שמש – כוחות המשטרה, לאחר פעולות חקירה מהירות, הצליחו לאתר את החשוד ולעצור אותו לחקירה. מחקירת המשטרה, שנמשכה לאורך הלילה, עלה כי החשוד (תושב השטחים, 37) הגיע אמש לביתה של האישה (שנות ה 70) שבעיר בית שמש, במטרה לקחת מספר חפצים לאחר שהתגורר בעבר ביחידת דיור השייכת לה. בשלב מסוים, עפ"י החשד החל החשוד לתקוף את האישה תוך שמאיים עליה בסכין, וזאת במטרה לבצע בה עפ"י החשד עבירות מין. הוא נמלט מהמקום לאחר שאחד השכנים הגיע אל הבית כששמע את זעקותיה".

במשטרה מסכמים ומציינים כי "חוקרי המשטרה ביצעו פעולות חקירה מהירות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, שהובילו לאיתור מיקומו של החשוד ומעצרו לחקירה בחשד לפציעה כשעבריין מזוין וביצוע עבירות מין. הבוקר יובא החשוד בפני בית משפט השלום בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו".


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות