בניין עיריית בית שמש, ראש העיר עליזה בלוך עם נהוראי אלבז, שקיבל מחשב חדש, ואמו (צילומים: s.t, עיריית בית שמש)
בניין עיריית בית שמש, ראש העיר עליזה בלוך עם נהוראי אלבז, שקיבל מחשב חדש, ואמו (צילומים: s.t, עיריית בית שמש)

משדרגים את המצטיינים: עשרות מחשבים חולקו לתלמידים מצטיינים מבית שמש

עיריית בית שמש, ביחד עם פרויקט 'מחשב לכל ילד' ומשרד ראש הממשלה, השתתפו במימון 230 מחשבים נייחים אשר חולקו לתלמידים מצטיינים מכלל המגזרים בעיר

פורסם בתאריך: 20.6.20 18:16

עשרות תלמידים מצטיינים מכלל המגזרים והשכונות בבית שמש מקבלים בימים אלה צ'ופר משמעותי – מחשבים נייחים אשר מחולקים לתלמידים המצטיינים בהתאם לקריטריונים שנקבעו מראש.

מדובר על 230 תלמידים אשר יזכו לקבל את המחשבים. הפרויקט הוא משותף לעיריית בית שמש, פרויקט מחשב לכל ילד ומשרד ראש הממשלה, אשר השתתפו במימון המחשבים שהוענקו לתלמידים המצטיינים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


למחשבים, כך מציינים גורמים בעיריית בית שמש, מצורף מכתב אישי מראש העיר עליזה בלוך, שבו היא מאחלת לתלמידים להתשמש במחשב ככלי ללמידה ופיתוח סקרנות ורכישת ידע. "מחשב אחד יכול לעשות את עבודתם של 50 אנשים", ציטטה ראש העיר בלוך במכתבה את דבריו של אלברט הרברד, "אך אף מחשב לא יכול לעשות את עבודתו של אדם אחד יוצא דופן".

מהעירייה נמסר כי "בימי תקופת החרום בזמן התפרצות נגיף הקורונה, סגירת בתי הספר והמעבר ללמידה מרחוק החליטה העירייה להעניק או לשדרג מחשבים לילדים מצטיינים בהתאם לקריטריונים שנקבעו".

ראש העיר בלוך מוסיפה: "אני רואה במחשב ככלי להתקדמות והצלחה, אך הוא לא יכול להחליף את רצון התלמידים. שמחתי והתרגשתי להיות שותפה בחלוקת מחשבים לתלמידים בעלי רצון להצליח. אני מאד מאמינה ב"אין דבר העומד בפני הרצון", ואין לי ספק שתלמידים אלו יוכלו לכבוש כל פסגה שירצו. אני רוצה להודות למשרד ראש הממשלה ופרויקט מחשב לכל ילד על השותפות".


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות