פראמדיק של מד"א עם בדיקות קורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

מדאיג? מאז תחילת יוני – עלייה במספר חולי הקורונה בבית שמש

החשש מהתפרצות שנייה של הקורונה - מאז ה-1.6 נרשמה עלייה של 40 חולים בבית שמש - זאת לעומת בודדים שחלו בנגיף בחודש מאי

פורסם בתאריך: 18.6.20 07:51

האם ישראל ניצבת בפני גל שני של התפרצות נגיף הקורונה? החשש הזה מכונן בקרב רבים במשרד הבריאות ובממשלה מאז החלו להירשם ההקלות על המשק. אולם נראה כי החשש הולך וגובר בשבועיים וחצי האחרונים – והוא תקף גם לבית שמש.

על פי נתוני משרד הבריאות – מאז ה-1.6.20 חלה עלייה בקרב מספר חולי הקורונה בבית שמש (ובכלל). בבית שמש נוספו החל מתחילת יוני ועד אתמול (17.6) 40 חולי קורונה חדשים, אשר מייצגים עלייה של 27 חולים לכל 100 תושבים. 14 מהנשאים החדשים של נגיף הקורונה התגלו בארבעת הימים האחרונים – ראשון עד רביעי השבוע.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


עוד עולה מהנתונים כי בחודש מאי נרשמה האטה במספר החולים החדשים בבית שמש (ובכלל), אולם עם הסרת המגבלות באופן כמעט מלא במוסדות החינוך, ברחובות ובחופים – ישנה מגמת עלייה וזוהי מגמה מדאיגה.

למעשה – בין יום שני לשלישי השבוע – נוספו בישראל כולה 298 חולים חדשים, מדובר על העלייה הגבוהה ביותר במספר החולים היומי מאז חודש אפריל, שבו ההתפרצות היתה בשיאה. גם אתמול נרשם גידול משמעותי במספר הנדבקים – 288.

במשרד הבריאות, כאמור, מודאגים מקצב הגידול במספר הנדבקים החדשים. עיקר הדאגה נובע מהנתון הבא: בכל חודש מאי אובחנו ברחבי הארץ 1,186 חולים חדשים. לעומת זאת – בחצי הראשון של יוני (עד ה-16.6) אובחנו 2,424 נשאים של נגיף הקורונה – כלומר, בחצי חודש אותר מספר חולים גבוה פי 2 מאשר בכל מאי.


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות