עיריית בית שמש, פאנלים סולארים על גג מבנה ציבור (צילומים: s.t, סולארפאוור)
עיריית בית שמש, פאנלים סולארים על גג מבנה ציבור (צילומים: s.t, סולארפאוור)

ירוקה וספורטיבית: יוזמה לקירוי והתקנת מערכות סולאריות על מגרשי הספורט בעיר

עיריית בית שמש מקדמת בימים אלה פרויקט חדש - קירוי מגרשי הספורט בעיר והתקנת מערכות סולאריות על הגגות

פורסם בתאריך: 13.6.20 19:54

בעיריית בית שמש ממשיכים לקדם מיזמים ירוקים – והפעם: פרויקט קירוי מגרשי הספורט ברחבי העיר, כאשר על הגגות יותקנו מערכות סולאריות (פוטו-וולטאיות) אשר יזינו התאורה למגרשים עצמם ובנוסף יהיו רווחיות וסביבתיות.

ראש העיר עליזה בלוך מתייחס לפרויקט קירוי מגרשי הספורט ומציינת כי "פרויקט זה מהווה נדבך נוסף בדרכה של בית שמש השואפת להיות עיר ירוקה מהמובילות בישראל. מטרותינו לצמצם את זיהום האוויר הנוצר כתוצאה מהשימוש בחשמל, להסב את החשמל לאנרגיה ירוקה מתחדשת וכמובן, לקדם חסכון כלכלי של הרשות.אני רוצה להודות לגזבר העיריה אריה ברדוגו שחקר את הנושא לעומק ופעל לקדמו בעיר".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


בעירייה מוסיפים כי "עיריית בית שמש רואה חשיבות לקדם את השימוש באנרגית הטבעית ומעוניינת לקדם פרויקט להתקנת מערכות סולאריות (פוטו-וולטאיות) רווחיות וסביבתיות . לאור זאת עיריית בית שמש מעוניינת לקדם קירוי מגרשי ספורט ועליהם להתקין את המערכות הנ"ל. התרומה היא כפולה ומאפשרת שירות טוב יותר לתושבים אשר יכלו להנאות ממגרשי ספורט מקורים בצורה עמידה ויציבה".

כידוע, כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר בית שמש", העירייה מצטרפת לפרויקט האנרגיה הסולארית הענק של משרד האנרגיה. במסגרת הפרויקט, מבקשת העירייה להקים פאנלים סולאריים על 34 מבני ציבור בשטח כולל של כ-29,000 מ"ר ובהספק של 3.5 מגה וואט חשמל ירוק. המטרה – חיסכון בהוצאות החשמל והגברת ההתייעלות באנרגיה.

גורמים במשרד האנרגיה מוסרים כי "משרד האנרגיה, מפעל הפיס והשלטון המקומי, השיקו תכנית להאצת הטמעת אנרגיה סולארית ברשויות המקומיות. בהתאם לתכנית, הקים מפעל הפיס קרן תמיכה המעניקה לרשויות מקומיות הלוואות בריבית נמוכה במיוחד, עבור התקנת מערכות ייצור אנרגיה סולארית על גגות מבני ציבור, אשר תוחזר במשך כ-7 שנים. מערכות אלה ייצרו עבור הרשויות המקומיות אנרגיה ירוקה, חיסכון בהוצאות החשמל וכן יגבירו את ההתייעלות באנרגיה".


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות