מעבדה לבדיקות קורונה, אילוסטרציה כיתה ריקה (צילומים: תומר אפלבאום, אילן אסייג)
מעבדה לבדיקות קורונה, אילוסטרציה כיתה ריקה (צילומים: תומר אפלבאום, אילן אסייג)

התפרצות הקורונה במוסדות חינוך: שלושה בתי ספר נוספים מושבתים

ל"כל העיר בית שמש" נודע כי בישיבת דושינסקי לבנות ובת"ת קדושת הלוי נמצאו תלמידים חולים. בדיקות ייערכו לתלמידים שבאו עמם במגע. באמי"ת שחר ילמדו מהבית ביום-יומיים הקרובים

פורסם בתאריך: 9.6.20 09:14

אחרי כשבועיים שקטים ורגועים שבהם לא התגלו חולי קורונה חדשים בקורונה, בשלושת הימים האחרונים (החל מיום שבת) נרשמה עלייה של 11 נדבקים בנגיף. נדמה כי כמו בירושלים ובתל אביב ובערים אחרות – גם בבית שמש מוקד ההדבקות הוא במוסדות החינוך.

נכון להבוקר, שלישי, ישנם ארבעה מוסדות חינוך סגורים בשל התגלות חולי קורונה: בית הספר 'אהבת ישראל', ישיבה לבנות דושינסקי, ת"ת קדושת הלוי ותיכון אמי"ת שחר לבנות.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כפי שפורסם אתמול (שני) ב"כל העיר בית שמש", בבית הספר אהבת ישראל התגלתה חולה בקורונה. בית הספר נסגר וכלל התלמידות ואנשי הצוות נשלחו לבידוד. הבוקר, שלישי, ייערכו לתלמידות ולאנשי הצוות של המוסד בדיקות על ידי מד"א.

יצוין כי אחת המורות בבית הספר 'אהבת ישראל' מלמדת גם ב'אמי"ת שחר', ועל כן הוחלט בעיריית בית שמש ביחד עם הנהלת בית הספר כי הלימודים ביום-יומיים הקרובים יתקיימו מהבית, זאת עד שתחזור תוצאת בדיקת הקורונה של המורה.

כמו כן, בישיבה לבנות 'דושינסקי' וב'ת"ת קדושת הלוי' נמצאו חולים מאומתים – המוסדות נסגרו והתלמידים נשלחו לבידוד. במהלך היום יוחלט על ידי משרד הבריאות מי מבין התלמידים והצוות יעבור בדיקות קורונה. לאחר שיחזרו התוצאות – יוחלט על חזרה לשגרת לימודים.

כאמור, בבית שמש חלה בימים האחרונים קפיצה במספר הנדבקים בקורונה. על פי נתוני משרד הבריאות – רק בין ראשון לשני אובחנו 9 חולים נוספים בקורונה.
גורמים בעיריית בית שמש מציינים כי בדומה לערים רבות ברחבי הארץ, גם בבית שמש מדובר על גל נדבקים שבסיסו במערכת החינוך. לדברי אותם גורמים – ראש העיר עליזה בלוך והגורמים המקצועיים נמצאים בקשר עם משרדי הבריאות והחינוך.

כמו כן, בעירייה מדגישים כי ההנחיות בבית שמש נשמרות. כך למשל, יודעים לספר גורמים שונים כי הכניסה לבניין העירייה מותרת רק בחבישת מסיכות ובדיקות חום, נשמר מרחק של 2 מטרים בין אדם לאדם ובאזורי קבלת הקהל יש חוצץ שמפריד בין עובדי העירייה לבין התושבים.


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות