ראש העיר עליזה בלוך וח"כ יעקב מרגי במפגש עם בעלי העסקים מבית שמש (צילום: עיריית בית שמש)
ראש העיר עליזה בלוך וח"כ יעקב מרגי במפגש עם בעלי העסקים מבית שמש (צילום: עיריית בית שמש)

יו"ר ועדת הכלכלה לבעלי עסקים מבית שמש: "אפעל לדחות ב-3 חודשים את תשלומי הארנונה"

במפגש, שהתקיים בנוכחות ראש העיר עליזה בלוך ובכירי העירייה, הבטיח ח"כ יעקב מרגי, יו"ר ועדת הכלכלה: "נלחם עבורכם"

פורסם בתאריך: 8.6.20 07:58

האם בעלי העסקים בבית שמש (ובכלל) יקבלו דחייה נוספת בתשלומי הארנונה? ח"כ יעקב מרגי (ש"ס), יו"ר ועדת הכלכלה בכנסת, הבטיח במפגש שהתקיים בעיר בית שמש לפעול למען הנושא מול שר הפנים אריה דרעי.

ח"כ מרגי הבטיח את הדברים במפגש שקיים עם ראש העיר עליזה בלוך ועם נציגות של בעלי עסקים מבית שמש. בדיון השתתפו גם בכירי העירייה – המנכ"ל איתמר ברטוב, הגזבר אריה ברדוגו, מנהל הפיתוח הכלכלי אבידע ינאי ואחרים. בנוסף, סיירו ח"כ מרגי וראש העיר בלוך באזורי תעשייה ובמרכזים מסחריים בעיר.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מעיריית בית שמש נמסר כי "בדיון עלו צרכיהם של בעלי עסקים בעיר אשר עסקיהם נפגעו בתקופת הקורונה – לקראת דיון שיתקיים מחר בוועדת הכלכלה בכנסת באפשרויות של הטבות שונות שיוכלו להינתן בכדי שאותם בעלי עסקים יוכלו לשרוד את תקופה זו".

ראש העיר בלוך: "אני מודה לרב מרגי שבחר להתחיל את תפקידו החדש כיו"ר ועדת הכלכלה כאן בבית שמש. כינסנו את הדיון הזה כדי לומר לבעלי העסקים – אתם לא לבד, ורציתי שיו"ר הוועדה ישמע את בעלי העסקים בגוף ראשון. יחד נלחם בשבילכם ולא נרפה. אני מסתכלת לבעלי העסקים בעיניים, עלינו כמנהיגות מוטלת החובה לתת להם מענה, כל יום עבורם הוא גורלי".

ח"כ מרגי: "שמעתי כאן את בעלי העסקים זועקים מדם ליבם, את העוצמות הללו אביא מחר בפני הוועדה והממשלה. אנחנו נלחם עבורכם. אני מתכוון לבקש משר הפנים אריה דרעי דחייה של 3 חודשים נוספים בתשלומי הארנונה לבעלי העסקים".


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות