ד"ר מאיה קמחי בפשיטה על המחסן, הלכלוך והזוהמה שבהם הוחזקו הכלבות (צילומים: עיריית בית שמש)
ד"ר מאיה קמחי בפשיטה על המחסן, הלכלוך והזוהמה שבהם הוחזקו הכלבות (צילומים: עיריית בית שמש)

ללא מים, אוכל זרוק בתוך צואה וריח צחנה: תנאי ההחזקה המזוויעים של כלבים במחסן בעיר

המחזות הקשים התגלו לווטרינרית העירונית ד"ר מאיה קמחי ולשוטרי משטרת בית שמש, שהוזעקו למחסן בשכונת הגפן בעקבות תלונות השכנים. "המצב הגופני של שתי הכלבות סביר יחסית לתנאים שבהן הוחזקו", מוסרת ד"ר קמחי

פורסם בתאריך: 14.7.20 15:43

הווטרינרית העירונית ד"ר מאיה קמחי הוזעקה באחרונה למחסן בשכונת הגפן בעיר, וזאת לאחר שהתקבלו תלונות שונות משכנים על כלבים שבוכים במשך שעות ומחוזקים בתנאים קשים.

בעקבות התלונות, ולאחר תיאום מוקדם עם משטרת בית שמש, הגיעה ד"ר קמחי בליווי המשטרה למחסן ולעינייה התגלו מחזות קשים מנשוא. שתי כלבות, האחת מסוג פודל והשנייה מסוג כנעני, הוחזקו ללא מים, האוכל שהושאר עבורן היה זרוק בתוך לכלוך וצואה, המחסן היה מלוכלך וריח חריף של צחנה, צואה ושתן אפפו אותו.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


בשיחה עם "כל העיר" השבוע מספרת ד"ר קמחי כי "הכלבות בסדר ובמצב גופני סביר יחסית לתנאים שבהן הוחזקו. בשלב זה הכלבות נמצאות בהסגר לשבועיים נוספים כדי לוודא שאין להן כלבת כי הן היו ללא חיסונים ולא שבב זיהוי".

לדברי ד"ר קמחי, "הכלבה הכנענית היתה מאוד מבוהלת, עשתה המון פיפי, ניסתה לברוח. זה לא היה פשוט. המצב במחסן היה נוראי, סמרטוטים מטונפים זרוקים בכל מקום, שתן וצואה מעורבבים עם האוכל. הכלי של המים היה יבש ומלא לכלוך והריח איום ונורא. רק לחשוב שאת התלונות קיבלנו מהשכנים בגלל הצחנה והבכי של הכלבות".

אחת התלונות מהשכנים התקבלה, כך מספרת ד"ר קמחי, בשעה 3:00 לפמנות בוקר. "פניתי מיידית לסגן מפקד תחנת בית שמש וביחד עם קצין אג"ם אזורי ארגנו את הפעילות. בשעות הבוקר, לאחר עוד תלונה, יצאנו לעבר המחסן. יצוין שבעלי הכלבים היה במקום ועוכב לחקירה על ידי המשטרה על אלימות".


תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לוטרינרית העירונית שלא פחדה לעשות צעד להביא משטרה ולסיים את הסבל עכשיו רק נותר להחרים את הכלבים ולמצוא בית מתאים ולא מתעלל

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות