מגרש הספורט ברחוב הגולן, סגן ראש העיר משה שטרית (צילומים: מיכאל קריספל)
מגרש הספורט ברחוב הגולן, סגן ראש העיר משה שטרית (צילומים: מיכאל קריספל)

עושים ספורט: פרויקט קירוי מגרשים ברחבי העיר יוצא לדרך

בהשקעה של מאות אלפי שקלים החל פרויקט קירוי 17 מגרשי ספורט ברחבי העיר. סגן ראש העיר משה שטרית: "שדרוג משמעותי לספורט העממי בעיר. מאות ואלפים יוכלו להתאמן מדי יום במגרשים בתנאים נוחים"

פורסם בתאריך: 7.7.20 07:46

מועצת עיריית בית שמש אישרה באחרונה תקציב של מאות אלפי שקלים לטובת קירוי מגרשי הספורט ברחבי העיר. במהלך השבועות הקרובים יחלו העבודות בפועל ובסך הכל יקורו 17 מגרשי ספורט ברחבי בית שמש.

סגן ראש העיר משה שטרית (ליכוד), אחד מיוזמי הפרויקט, מציין כי "שנים בית שמש סבלה מחסרונות מובנים בתחום הספורט והפנאי. זו עובדה שכמות אולמות הספורט בעיר קטנה וייקח לנו הרבה שנים לצמצם את הפער.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כדי לפעול למענה מהיר בתחום תרבות הספורט והפנאי בעירנו, יזמתי קירוי של מגרשים בכל העיר, כאלה שבשעות הבוקר והצהריים ישמשו תלמידי בתי ספר ובשעות הערב ישמשו את כלל תושבי העיר. מליאת מועצת העיר אישרה את הקצאת התקציב ואנו יוצאים לתכנון וביצוע".

שטרית מוסיף ומדגיש כי "מדובר בשדרוג משמעותי לספורט העממי בעיר, מאות ואלפים יוכלו להתאמן מדי יום במגרשים ובתנאים נוחים".

לדברי שטרית, פרויקט קירוי המגרשים אינו היחיד בתחום הספורט והפנאי: "קיימות תוכניות לפרויקטים נוספים בתחום הפנאי והספורט שאנחנו עובדים על פיתוחם ואני מקווה שנוכל לבשר על כך בעתיד הקרוב. אני רוצה להודות לראש העיר ד"ר עליזה בלוך על השותפות והתמיכה בפעילות החשובה הזאת, לגזבר אריה ברדוגו על העזרה, לראש אגף אירועים וספורט איציק קניזו וליהודית אוריצקי על הובלת העבודות".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר בית שמש", העירייה יוזמת התקנת מערכות סולאריות (פוטו-וולטאיות) אשר יזינו התאורה למגרשים עצמם ובנוסף יהיו רווחיות וסביבתיות. ראש העיר עליזה בלוך התייחס לפרויקט וציינה כי "פרויקט זה מהווה נדבך נוסף בדרכה של בית שמש השואפת להיות עיר ירוקה מהמובילות בישראל. מטרותינו לצמצם את זיהום האוויר הנוצר כתוצאה מהשימוש בחשמל, להסב את החשמל לאנרגיה ירוקה מתחדשת וכמובן, לקדם חסכון כלכלי של הרשות".


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות