אוטובוס של סופרבוס, המכה שחטפה הפעוטה באוטובוס (צילומים: יח''צ, ליאת מזרחי)
אוטובוס של סופרבוס, המכה שחטפה הפעוטה באוטובוס (צילומים: יח''צ, ליאת מזרחי)

"תבינו כבר שאנחנו לא חיות" – תלונה קשה על נהג של חברת סופרבוס

תושבת העיר ליאת מזרחי מספרת כי עלתה על בתה הפעוטה על אוטובוס קו 19. לטענתה, הנהג נסע במהירות גבוהה, מה שהוביל לפציעתה של בתה - "תתחילו לנסוע קצת יותר בזהירות". סופרבוס: "רואים בחומרה את המקרה ונפעל על מנת שמקרים כאלה לא יישנו בעתיד"

פורסם בתאריך: 2.7.20 11:46

מהירות מופרזת, נסיעה מסוכנת בסיבובים וגרימת פציעה לפעוטה – כך מתארת ליאת מזרחי את חווית הנסיעה שלה ושל בתה בקו 19 של חברת סופרבוס אתמול (רביעי).

מזרחי מתארת כי עלתה על האוטובוס מרמת בית שמש ג' לכיוון קניון נעימי בסביבות השעה 11:00. בפוסט שהעלתה בפייסבוק היא טוענת כי היה מדובר על "נסיעה שחושב שהכביש של אבא שלו והוא לא פחות מנהגת מרוצים ונוסע כמו מטורף. בכל סיבוב אני והילדה שהיתה בעגלה עפנו".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


בהמשך מתארת מזרחי כי בזמן שהאוטובוס הגיע לכיכר בסמוך לתחנה של נחל איילון-נחל דולב, "לא הצלחתי להחזיק את העגלה חזק בסיבוב. העגלה הסתובבה במהירות, אני עפתי לדלת והילדה לתוך הידיות שעל הדלת. היא קיבלה מכה בראש כזאת, בתוך שניות התנפח לה. וזה כתוצאה של נסיעה לא זהירה של נהגי סופרבוס. גועל, פושט גועל, זוועה של נסיעה".

את הפוסט שלה חתמה מזרחי בתחינה נזעמת לחברת סופרבוס: "די. תבינו כבר שאנחנו לא חיות, אנחנו בני אדם – אתם מסיעים ילדים, ילדות, נשים הרות וזקנים/ת ולא חיות ובהמות. תתחילו לנסוע קצת יותר בזהירות. נמאס כל הפגיעות האלה, נמאס. כמה כבר אפשר? למי מחכים עד שיעשו שינוי באוטובוסים כאן".

הפוסט של מזרחי, יש לציין, גרר אחריו שיתופים רבים ועשרות תגובות נזעמות של תושבים בבית שמש, אשר תיארו חוויות נסיעה דומות של נהגים שנוסעים במהירות גבוה, לא מאטים בסיבובים וכתוצאה – נוסעים סובלים מפגיעות.

מחברת סופרבוס נמסר בתגובה: "עם קבלת התלונה זומן הנהג לבירור בהנהלת החברה ובנוכחות קצין הבטיחות. אנו רואים בחומרה את המקרה ונפעל על מנת שמקרים כאלה לא יישנו בעתיד".


תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות