אילוסטרציה גן ילדים, לחצני המצוקה שיותקנו במוסדות החינוך בבית שמש (צילומים: זאב שטרן, באדיבות חברת צוות 3)
אילוסטרציה גן ילדים, לחצני המצוקה שיותקנו במוסדות החינוך בבית שמש (צילומים: זאב שטרן, באדיבות חברת צוות 3)

משדרגים את ביטחון הילדים: לחצני מצוקה אלחוטיים יותקנו במוסדות החינוך בבית שמש

בעקבות פעולות של הנהגת ההורים העירונית: חברת האבטחה 'צוות 3' זכתה במכרז להתקנת מערכות אזעקה בבתי הספר וגני הילדים בעיר

פורסם בתאריך: 5.7.20 06:54

אחרי חודשים ארוכים של דיונים והפעלת לחץ מצד הנהגת ההורים – מערכות האבטחה במוסדות החינוך בבית שמש ישודרגו. השדרוג כולל התקנת לחצני מצוקה בגני הילדים וחיבור בתי הספר והגנים למערכות אזעקה ולמוקד של חברת האבטחה 'צוות 3'.

מהנהגת ההורים נמסר כי "חברי הנהגת ההורים מודים לאגף החינוך ומנהלת מדור גנים הגברת יהודית דרעי, ולמנהל מחלקת הבטיחות, מר יהודה בן הרוש על קידום נושא הבטיחות בגנים. במכרז שפורסם השנה לשיפור נושא הבטיחות בגנים, זכתה חברת הביטחון צוות 3, שתבצע התקנת לחצני מצוקה בכל גני הילדים בעיר. בכל גן יותקנו 2 לחצני מצוקה על ידי הספק הזוכה. לחצן מצוקה אחד נייד ולחצן מצוקה קבוע. מהלך זה הינו חשוב ומציל חיים ומהווה עוד אבן דרך להגברת בטיחות ילדינו בגנים. תודה לכל העוסקים במלאכה".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מחברת האבטחה צוות 3 נמסר: "חיבורם של מוסדות החינוך והציבור בבית שמש למוקד המבצעי נותנים מעטפת ביטחונית מקצועית ומלאה לתושבים ולתלמידים. החיבור למוקד באמצעות לחצני המצוקה מיועד לתת מענה תוך קיצור משמעותי של זמני התגובה".

"הלחצן האלחוטי יאפשר למורה או לגננת להתריע בלחיצת כפתור לדווח על אירוע שמתרחש סביב המוסד בין הסכנות השונות כמו נפילה, פציעה, אדם חשוד שמסתובב באזור ועוד", מוסיפים בחברת האבטחה. "הפעלת הלחצן תיתן מענה מהיר ותקצר את זמן התגובה והצוות ישלח אל המקום את אנשים מחלקת הביטחון העירוני של העירייה. במסגרת זו יחוברו המוסדות ללחצני מצוקה במטרה לקצר משמעותית את הטיפול באירוע".


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות