שלום אדרי ברחוב עמק הזיתים המשודרג (צילומים: עיריית בית שמש)
שלום אדרי ברחוב עמק הזיתים המשודרג (צילומים: עיריית בית שמש)

שבילים לדירות, חניות ותאורה: נמשך השדרוג של רחובות העיר הוותיקה

עבודות השדרוג והשיפוץ ברחוב עמק הזיתים בעיר הוותיקה, בדחיפת חבר המועצה שלום אדרי על סף סיום

פורסם בתאריך: 9.6.20 08:10

העיר הוותיקה ממשיכה להתחדש, וכעת מדווחים מעיריית בית שמש כי העבודות ברחוב עמק הזיתים נמצאות על סף סיום. העבודות כוללות סלילית שבילים חדשים לבתי הדיירים, סימון חניות חדשות ושדרוג רציני של מערך התאורה ברחוב.

על ביצוע העבודות אמון אגף שפ"ע (שיפור פני העיר) והן נעשות ביוזמת ובדחיפת חבר מועצת עיריית בית שמש שלום אדרי (ליכוד), ממונה העיר הוותיקה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


"אני שמח לבשר לכם שיו"ר סיעת הליכוד והממונה על העיר הותיקה שלום אדרי מעדכן על התקדמות העבודות ברחוב עמק הזיתים", מוסר סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית. "העבודות כוללות שבילים לדירות הרחוב, חניה חדשה וכמובן תאורה. תודה לראש העיר ד"ר עליזה בלוך על השותפות ולשאול פוקס משפ"ע".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר בית שמש", בחודשים האחרונים מובילים אדרי ושטרית פרויקטים רבים בעיר הוותיקה. רק בשבוע שעבר יצא לדרך פרויקט נהדר לרווחת המשפחות הצעירות בעיר הוותיקה – הקמת גינת משחקים חדשה ומושקעת ברחוב הרמב"ם.

עוד פורסם ב"כל העיר בית שמש" כי אושרו 78 מיליון שקלים לטובת פרויקטים לפיתוח והתחדשות של העיר הוותיקה. העירייה, עם דחיפה גדולה מצד אדרי ושטרית, שמה דגש גדול על שדרוג ושיפות השכונות הוותיקות בבית שמש, עם ביצוע של מגוון פרויקטים שכבר יצאו לדרך וכאלה שעתידים לצאת בקרוב מאוד לדרך.

בין הפרויקטים שמוביל אדרי: שיפוץ ושדרוג רחוב פולה בן גוריון, השלמת השיפוץ של אולם זינמן במתנ"ס לב העיר וזאת לאחר שהעבודות במקום היו תקועות במשך שנים ארוכות. שיפוץ האולם הושלם ובימים אלה מתבצעים פינישים אחרונים לקראת פתיחתו לקהל הרחב, הקמת גן שעשועים גדול ומאובזר בשכונת הגפן בעלות של כ-210 אלף שקלים. שדרוג התשתיות במרכז המסחרי הישן ברחוב ארלוזרוב ועודם.


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות