מחאת העובדים הסוציאליים בירושלים, סגנית ראש העיר רינת הולנדר (צילומים: אוהד צויגנברג, נחשון פיליפסון)
מחאת העובדים הסוציאליים בירושלים, סגנית ראש העיר רינת הולנדר (צילומים: אוהד צויגנברג, נחשון פיליפסון)

מחזיקת תיק הרווחה הולנדר: "כל העובדים והעובדות הסוציאליים בעירייה חזרו לעבודה מלאה"

סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק הרווחה, רינה הולנדר, מתארת בשיחה עם "כל העיר בית שמש" את השיבה לשגרת עבודה לאחר סיום שביתת העובדים הסוציאליים

פורסם בתאריך: 27.7.20 07:47

רינה הולנדר, סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק הרווחה ומעמד קידום האישה (טב) בעיריית בית שמש, מתייחסת בשיחה עם "כל העיר בית שמש" לסיום שביתת העובדים והעובדות הסוציאליות ולהסדר שאליו הגיע איגוד העובדים הסוציאליים מול הממשלה. "אני מאוד מקווה שהשביתה העלתה את חשיבותו של כל ענף העובדים והעובדות הסוציאליים", אומרת הולנדר. "ושיתחילו באמת להבין מהי החשיבות שלהם בקרב הציבור, וגם שהממשלה והרשויות יתייחסו לתנאים ולרצונות שלהם יותר ברצינות על מנת שיהיו עובדים סוציאליים טובים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


כזכור, לאחר 17 ימי שביתה של העובדים והעובדות הסוציאליים בשיאו של משבר הקורונה, שירותי הרווחה בארץ חזרו לאחרונה לשגרת עבודתם. זאת לאחר שהושג הסכם בין האוצר ואיגוד העובדים הסוציאליים, לפיו ייבנה הסכם רפורמה חדש למבנה השכר: בחודש יולי 2021 תבוצע פעימה לשכר המעודכן בסך 200 מיליון שקלים, ופעימה נוספת תבוצע עם פתיחת הסכמי השכר במשק.

בנוסף הוחלט על הסכם אבטחה ומוגנות מלא לעובדים על סך כ-70 מיליון שקלים שיוכנס לתקציב המדינה בכל שנה, ועוד הוחלט כי כל העובדות והעובדים יקבלו מענק קורונה לשנת 2021 בסך 9,000 עד 11 אלף שקלים לעובד.

"מבחינתי, מה שחשוב זה שהתגמול של עובדים הסוציאליים יהיה מספיק טוב ומספק על מנת שהם ירצו לבוא לעבודה מדי יום", מוסיפה הולנדר. "כי מה שקורה היום זה שהתקנים לא מאוישים מכיוון שהשכר נמוך, ובנוסף התנאים של העובדים הסוציאליים הם הכי פחות טובים. אצלנו, כל העובדים והעובדות הסוציאליים בעירייה חזרו לעבודה מלאה ולשגרה כמו לפני השביתה, ואני באמת מקווה שיחול שיפור במצב הענף".

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר בית שמש" הולנדר הצדיקה את מאבק איגוד העובדים הסוציאליים ברחבי הארץ, תמכה בשיפור השכר וטענה כי "מטרת המאבק של העובדים הסוציאליים מוצדק. הם עובדים במשכורת רעב, ועיקר המאבק הוא לא על המשכורת אלא על משאבים – יותר תכניות, יותר תקנים. אם היו לנו באגף הרווחה יותר עובדים סוציאליים – הטיפול היה נראה אחרת, ובזה אני בוודאי מצדיקה אותם".

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. שרה

    העירייה הזאת לא עושה שום דבר לתושבי שלה
    צריכים ראש עיר חדש

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות