אילוסטרציה קשישים, בית שמש ממעוף הציפור (צילומים: אורן זיו, s.t)
(צילומים: אורן זיו, s.t)

היוזמה המרגשת של הלוחמת מבית שמש: סיוע לנזזקים לקראת שבת

משי מחטאבי, לוחמת בגדוד לביא, יוצאת ביוזמה מרגשת - סיוע לאנשים מבוגרים המתמודדים עם קשיי יום בדגש על אוכלוסיית ניצולי השואה. כל מה שהיא מבקשת זו עזרה קטנה - תרומה של 5 שקלים

פורסם בתאריך: 7.7.20 15:24

לב גדול – משי מחטאבי, לוחמת בשירות סדיר בגדוד לביא, החליטה הבוקר (שלישי) לעשות מעשה ולנסות לסייע לבני הגיל השלישי, בדגש על ניצולי שואה, אשר מתמודדים עם קשיי יום.

במה בדיוק מדובר? ביוזמה מרגשת שכל כולה אהבת הזולת, התנדבות וערבות הדדית. בפנייה נרגשת לכל מכריה משתפת מחטאבי את היוזמה שלה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


בפנייתה מבקשת מחטאבי סיוע כדי לעזור לכמה שיותר אנשים לקראת השבת שבפתח. "אנחנו חיילים", היא מסבירה בפנייה שנשלחה לכל עבר ואף הופצה ברשתות החברתיות, "לכן אני לא מבקשת משהו שנמצא בשמיים, אני מבקשת עזרה בלקנות מצרכים כגון קופסאות שימורים ודברים שימושיים בלי הרבה מאמץ, על מנת שהם יוכלו להתקיים מהמצרכים האלו לפרק זמן מסויים. אם מישהו מעוניין לעזור או לתת יד בדבר, אני מבקשת בסך הכל 5 שקלים על מנת שאוכל לקנות מצרכים ולחלק לפני כניסת השבת. כמובן שאם מוזמנים להצטרף גם לחלוקה".

מחטאבי מסבירה גם מדוע גמלה בליבה ההחלטה להגיש את העזרה מחממת הלב הזו: "בימים קשה אלו (קורונה) אין באפשרות המון אנשים מבוקרים המתמודדים עם קשיי יום, אוכלוסיית ניצלוי השואה שקיימת בבית שמש – העיר שלי, שכמו שרובכם יודעים זוהי פריפריה".

"אני יודעת שזוהי בקשה לא לגטימית, אבל לא אוכל לעשות את זה בלי עזרתכם", היא מוסיפה.

לתרומת (בביט) ופרטים נוספים אודות אפשרויות עזרה – 053-2801714.

הדברים של הלוחמת מחטאבי ריגשו רבים והפוסט שפורסם בנושא גרר הרבה לייקים ושיתופים. כך למשל, בין התגובות שהתקבלו: "להצדיע לך בובה. להגיד תודה מעומק הלב, על ערכים של נתינה, דאגה לאחר וערבות הדדית שאת מיישמת. כבד גדול.


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות