מתחם קניון נעימי בבית שמש, שבו פועל השוק העירוני (צילום: גוגל מפות)
מתחם קניון נעימי בבית שמש (צילום: גוגל מפות)

המאבק העירוני בהתפשטות הקורונה: תוגברה אכיפת ההנחיות במרחב הציבורי

ראש העיר עליזה בלוך ומנכ"ל העירייה איתמר ברטוב החליטו על שורת צעדים במאבק למניעת התפרצות שנייה של נגיף הקורונה

פורסם בתאריך: 1.6.20 07:57

בעקבות התפרצות הקורונה במוסדות החינוך ברחבי הארץ, בעיקר בירושלים, ולמרות שבבית שמש הנתונים מצוינים – ראש העיר עליזה בלוך ומנכ"ל העירייה איתמר בר טוב החליטו על שורת צעדים במאבק למניעת התפרצות שנייה בעיר.

עיקר הדגש היה על מערכת החינוך, וזאת בשל מצב התחלואה הגבוה בבתי הספר ברחבי הארץ. ראש העיר בלוך והמנכ"ל ברטוב החליטו על עריכת שיחות לתלמידים בנושא חשיבות ההקפדה על הנחיות משרד הבריאות ועל החשיבות הגדולה של חבישת מסכות אף-פה. כמו כן, יושם דגש על כללי ההיגיינה החיוניים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כאמור, מצב התחלואה בבית שמש מצוין. למעשה, בשלושת הימים האחרונים התגלו בעיר בסך הכל 4 חולים חדשים ומספר החולים בפועל (מספר החולים בסך הכל מינוס מספר המחלימים) עומד על 57. במערכת החינוך בבית שמש נמצאו עד כה 2 חולים בקורונה, סייעות בגנים פרטיים, והגנים הרלוונטים הוכנסו לבידוד ולא נרשמה התפרצות של הנגיף.

ראש העיר בלוך והמנכ"ל ברטוב סיכמו גם על שורת צעדים לריענון הנחיות הקורונה גם בזירה העסקית בעיר. כך למשל הוחלט כי מחלקת רישוי עסקים בעירית בית שמש תשוב ותתזכר את כל בעלי העסקים בהנחיות התו הסגול ותבקש הקפדה יתרה על ההנחיות.

כמו כן, סוכם כי מחלקת הפיקוח תפעל בימים הקרובים בכוחות מתוגברים לצרכי הסברה ואכיפת כללי התנהגות במרחב.

"אני סומכת על כל תושבי העיר שימשיכו להקפיד על ההנחיות והכללים ויבלמו את ההתרופפות", אומרת ראש העיר בלוך. "נתוני התחלואה בעיר מעודדים. רק בכוחנו לשמר את המצב וזה יהיה רק דרך הקפדה מוחלטת על ההנחיות. בבית שמש שומרים על ההנחיות ושומרים על הבריאות".


תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות