אוטובוסים של חברת סופרבוס (צילום: Yossi.malki-מתוך ויקפדיה)
חברת 'סופרבוס' - מפעילה שני קווים חדשים ומכניסה אוטובוסים חשמליים למערך העירוני (צילום: Yossi.malki-מתוך ויקפדיה)

בשורה לתושבי העיר: קו ישיר מבית שמש לאזורי התעסוקה והקניות בירושלים

שיפור משמעותי לנוסעי התחבורה הציבורית בבית שמש: קו אוטובוס חדש יחל לפעול בשבוע הבא ויחבר את שכונת המע"ר בדרום העיר עם אזורי מסחר וקניות מרכזיים בירושלים

פורסם בתאריך: 31.5.20 07:40

שרת התחבורה הנכנסת מירי רגב למען תושבי בית שמש: קו אוטובוס חדש, שיחבר את בית שמש עם מרכזי הקניות והתעסוקה המרכזיים בירושלים, יחל לפעול בשבוע הבא. הקו, כך על פי הודעתה של השרה רגב, יחבר בין שכונת המע"ר בדרום בית שמש לאזור התעסוקה והמסחר בגבעת שאול ולקניון מלחה. כמו כן, יעצור הקו החדש בשכונות חרדיות מרכזיות בירושלים – קרית משה, הר נוף ובית וגן.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


במשרד התחבורה מציינים כי "השירות החדש נועד לענות על צרכי האוכלוסייה החרדית, המתגוררת בעיר בית שמש. בשנים האחרונות גדלה אוכלוסיית בית שמש באופן משמעותי, ובשנה הקרובה צפוי גידול נוסף של כ-15 אלף תושבים חדשים, עם איכלוס השכונות החדשות במע"ר ובדרום העיר. השירות בין בית שמש לירושלים ניתן כיום למספר יעדים מצומצם, הכולל רק את התחנה המרכזית ושכונות חרדיות בצפון ירושלים. הקו החדש יספק ממשק ישיר לכל שכונותיה של בית שמש, כולל השכונות החדשות במע"ר, ויאפשר לנוסעים להגיע לאזורי הביקוש בירושלים במהירות ובנוחות".

יצוין כי מסלול הקו החדש יתחיל במסוף המע"ר, בסמוך לשכונות החדשות של בית שמש, יעבור בנתיב תחבורה ציבורית בשדרות "נהר הדן" ויספק שירות לשכונות החרדיות בצפון בית שמש, בהם הקריה החרדית וחפציבה. הקו ימשיך בנסיעה ישירה לאזור התעשיה גבעת שאול בירושלים, בית החולים שערי צדק וקניון מלחה.

"לנוסעים בקו החדש מבית שמש לירושלים יתאפשר מעבר מהיר ונוח לאוטובוסים העירונים בירושלים בשכונות קרית משה, גבעת שאול, הר נוף ובית וגן", נמסר ממשרד התחבורה. "שעות הפעילות ותדירות הקו יהיו גבוהות, ויותאימו לביקושים במגזר החרדי, יכללו גם פעילות בשעות המאוחרות של הלילה".



כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר בית שמש", בחציון השני של שנת 2019 חל שיפור משמעותי בשירות התחבורה הציבורית בבית שמש, ונראה שבמשרד התחבורה פועלים כדי להמשיך בשיפור השירות ובמתן מענה איכותי לתושבים. מדוח של משרד התחבורה שמסכם את תפקוד חברות התחבורה הציבורית בישראל עולה כי חברת סופרבוס מדורגת במקום השישי מתוך 15 חברות שפועלות בישראל. מדובר על עלייה לעומת החציון הראשון של 2019 – אז דורגה החברה במקום השמיני.

כמו כן, החברה רשמה זינוק של ממש מבחינת הניקוד שקיבלה ממשרד התחבורה – 80.62 בחציון השני של 2019, לעומת 68.7 בחציון הראשון של 2019.

תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות