ניר בר (צילום: פרטי)
ניר בר (צילום: פרטי)

הספר ניר בר חושף בפייסבוק: "בעודי נמצא במספרה, נכנס אדם ותקף אותי מאחור בדקירות סכין"

הדקירה בבית שמש הוותיקה - הספר ניר בר חושף בפייסבוק כי הוא התושב שנדקר אתמול: "דקירה ראשונה בעורף, הרגשתי שנפל עלי משהו, אבל מהר מאוד הבנתי שיש מישהו מאחורי"

פורסם בתאריך: 26.2.20 21:09

מעצב השיער ניר בר מבית שמש חושף הערב בפייסבוק שלו כי הוא התושב שנדקר אתמול (שלישי) בפלג גופו העליון ונפצע.

לאחר אירוע הדקירה, שהתרחש בבית שמש הוותיקה, כפי שפורסם ב"כל העיר בית שמש", צוות מגן דוד אדום פינה את הנדקר באורח בינוני לבית החולים הדסה עין כרם. בתום סריקות שבוצעו, איתרה המשטרה את החשוד, והוא נעצר להמשך חקירה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


הערב, רביעי, בפוסט שכתב בפייסבוק משחזר בר את האירוע בו הותקף על ידי הדוקר: "לקוחות, חברים ומשפחה, תודה על הדאגה והאיכפתיות", כך פותח בר את הפוסט. "אשרינו שזכינו. אתמול, בשעה 15:20, בעודי נמצא במספרה שלי עם בני הקטן, נכנס אלמוני ותקף אותי מאחור בדקירות סכין. דקירה ראשונה בעורף, הרגשתי שנפל עלי משהו, אבל מהר מאוד הבנתי שיש מישהו מאחורי, שכנראה נתקף זעם ופרק אותו עלי לעיני בני הקטן. למזלי הגדול ובחסדי שמיים, הגבתי והגבתי בעוצמה, נטרלתי אותו ויצאנו מהמקום כדי שאוכל להתפנות לטיפול רפואי".


הפוסט שפרסם הספר ניר בר בפייסבוק שבו הוא מספר על הדקירה


בהמשך מוסיף וכותב בר: "תודה לאלוקים על הנס הגלוי שעשה איתנו בערב ראש חודש אדר שהמצווה הגדולה ביותר היא להיות בשמחה. תודה לכולם על ההתעניינות בשלומי. אני מרגיש טוב יותר ובקרוב מאוד נחזור לשגרה".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות