ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

שוב: אירוע דקירה בבית שמש הוותיקה

כוחות הצלה הוזעקו היום לכיכר נוימן - ל"כל העיר בית שמש" נודע כי מדובר באירוע דקירה שהתרחש באזור ובו פצוע, כבן 36, שפונה במצב בינוני. החשוד בביצוע המעשה נעצר

פורסם בתאריך: 25.2.20 16:26

היום (שלישי), בשעות הצהריים, התרחש אירוע דקירה בבית שמש הוותיקה – בזירה פצוע אחד, כבן 36. פרמדיקים של מד"א בית שמש הוזעקו לכיכר נוימן והבחינו באדם שנפצע מדקירה. צוות מד"א פינה את הפצוע במצב בינוני לבית החולים הדסה עין כרם. בתום סריקות ופעולות חקירה שבוצעו, איתרה המשטרה את החשוד במעשה והוא נעצר להמשך חקירה.

מדוברות מד"א מחוז ירושלים נמסר: "בשעה 15:25 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פצוע ברחוב כיכר נוימן בעיר בית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 36 שנפגע באורח בינוני. לאחר מכן הוא פונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם".

מדוברות המשטרה (ירושלים) נמסר: "כוחות משטרת ישראל הוזעקו בשעות הצהריים לבית עסק בעיר בית שמש, עקב דיווח על דקירה של אדם על ידי חשוד שנמלט מהמקום. מתחקור ראשוני עולה כי הרקע לאירוע פלילי. הפצוע פונה במצב בינוני לבית החולים – כך על פי גורמי הרפואה שהוזעקו למקום. כוחות המשטרה פתחו בחקירה ובסריקות לאיתור זהות החשוד ומעצרו.

"בתום סריקות ופעולות חקירה שבוצעו ברחבי העיר ונמשכו מספר שעות, איתרו השוטרים את החשוד במעשה והוא נעצר להמשך חקירה".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר בית שמש", גם אתמול התרחש אירוע דקירה בבית שמש הוותיקה. פרמדיקים של מד"א בית שמש הוזעקו לרחוב הרצל והבחינו באדם כבן 37 שנפצע מדקירה. צוות מד"א פינה את הפצוע במצב בינוני לבית החולים הדסה עין כרם. ממשטרת מחוז ירושלים נמסר כי זמן קצר לאחר מכן נעצר החשוד במעשה.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות