(צילום: באדיבות מאמן הכדורגל הרצל ביטן)
(צילום: באדיבות מאמן הכדורגל הרצל ביטן)

שער שוויון: קבוצת ילדים מבית שמש השתתפה בטורניר כדורגל ופגשה את מאמן הנבחרת

התוכנית החינוכית “שער שוויון” וההתאחדות לכדורגל קיימו אתמול במגרש האימונים של בית”ר ירושלים טורניר כדורגל בו השתתפה קבוצת ילדים מבית שמש

פורסם בתאריך: 25.2.20 08:33

התוכנית החינוכית “שער שוויון” וההתאחדות לכדורגל בישראל קיימו אתמול (שני) במתקן האימונים של בית”ר ירושלים "בית וגן" טורניר כדורגל בו השתתפו קבוצות ילדים שלוקחות חלק בפרויקט מבתי הספר של עיר הבירה, כולל מזרח ירושלים, בית שמש ואבו גוש.

עשרות אנשי כדורגל הגיעו למקום כדי להשתתף בפרויקט הגדול, ביניהם מאמן נבחרת ישראל בכדורגל אנדי הרצוג, שקיבל את הכבוד לבעוט את בעיטת הפתיחה של הטורניר ואף חיזק את הכדורגלנים הצעירים, כאשר הסביר להם מה עליהם לעשות כדי להפוך לכדורגלנים גדולים.

מי שעוד השתתף בפרויקט הוא כדורגלן העבר ויו"ר בית"ר ירושלים, אלי אוחנה, שציין כי מטרתו של הפרויקט הוא לשלב בין כל סוגי הילדים: "אם יש משהו שיכול לחבר את כולנו זה הספורט. חשוב מאוד להמשיך להתעסק בספורט, לכבד ולאהוב אחד את השני. שילוב של ילדים מכל מוצא הוא אפשרי בהחלט".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כזכור, לפני כשנה נערך באולם ספורט "שייבר" בבית שמש אירוע יוצאי דופן בו הוכרז על שיתוף פעולה בין אקדמיית הכדורגל המקומית בניהולו של הכדורגלן אופיר עזו למועדון הכדורגל בית"ר ירושלים. באירוע השתתפו ילדי האקדמיה והוריהם, אלי אוחנה, הכדורגלנים מאור בוזגלו ודן איינבינדר, משפחת קינן וכדורגלן העבר עמוס מימון.


עזו ואוחנה (צילום: s.t)

אופיר עזו ואלי אוחנה (צילום: s.t)


בפרויקט שנערך אתמול ב"בית וגן" לקחו חלק גם מספר ילדים שהגיעו מאקדמיית הכדורגל בבית שמש ע"ש שמעון קינן ז"ל. הילדים לא הסתירו את התרגשותם הרבה מהמפגש עם מאמן נבחרת ישראל ואגדת הכדורגל הירושלמית.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות