(צילום: באדיבות מטה יהודה)
(צילום: באדיבות מטה יהודה)

אלופות ישראל: נועה כספי וצוותה זכו באליפות ישראל לאקרובטיקה

הניקוד המצטבר בתרגילים העניק להן את הקריטריון הנדרש לאליפות העולם באקרובטיקה שתערך בהמשך השנה בשווייץ. ראש המועצה: "גאים בספורטאיות שלנו"

פורסם בתאריך: 22.2.20 18:56

גאווה מחוזית: במהלך השבוע נערכה אליפות ישראל באקרובטיקה באולם הספורט בהדר יוסף והצוות של נועה כספי (18), חברת קיבוץ הראל ותושבת המועצה, קטף את המקום הראשון. הבנות הוכתרו כאלופות ישראל לשנת 2020. בנוסף, הניקוד המצטבר בתרגילים העניק להן את הקריטריון הנדרש להשתתפות באליפות העולם באקרובטיקה שתערך בחודש מאי השנה בג׳נבה שווייץ. עד האליפות הצוות יתחרה בתחרויות מקומיות ובתחרות בין לאומית בחודש מרץ הקרוב בליסבון שבפורטוגל.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


נועה כספי מתאמנת מזה 8 שנים בנבחרת האקרובטיקה של מועדון ג׳ימנסט המתאמן במזכרת בתיה. שגרת האימונים כוללת 5-6 אימונים בשבוע ועד כ-9 אימונים בשבוע לפני תחרויות. בשלוש השנים האחרונות נועה היא חלק מצוות המונה שלוש מתאמנות אשר מתמודדות בדרגות תחרותיות בינלאומיות. השנה, הצוות הכולל את נועה כספי, רותם זליגר וליה קורקוס, מתחרה בקטגוריה הבכירה- ג׳וניור 13-19. בחודש האחרון, נועה זכתה במלגה במסגרת ערב הוקרה לספורטאים מצטיינים במועצה האזורית מטה יהודה בנוכחות ראש המועצה ניב ויזל ומנהל מחלקת הספורט עוזי קאחו.

ראש המועצה האזורית מטה יהודה ניב ויזל: "הספורט הוא אחד הכלים המשמעותיים ביותר לטובת יצירת שייכות והצטיינות. אנחנו גאים לראות את הספורטאיות שלנו מצליחות לקטוף את כל התארים ומחזיקים לנועה אצבעות לקראת אליפות העולם בשווייץ".

מנהל מחלקת הספורט באגף חברה וקהילה עוזי קאחו: "בתור אחד שהיה במקומות האלה כמאמן אני מבין את ההשקעה הפיזית, הנפשית והמנטלית הנדרשת על מנת להגיע להישג המכובד. כל הכבוד לנועה והמון הצלחה בהמשך הדרך".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות