(צילום: s.t)
(צילום: s.t)

הקרב על העלייה: עירוני בית שמש מארחת את הראשונה בטבלה

משחק הצמרת של קבוצת עירוני בית שמש מול מכבי ערד מצמרת הליגה יתקיים מחר באצטדיון העירוני. מאות אוהדים צפויים להגיע למפגש המסקרן

פורסם בתאריך: 20.2.20 17:13

יום שישי, ה-21.02.19, בשעה 12:30, ייערך באצטדיון העירוני משחק צמרת בו תארח עירוני בית שמש את מכבי ערד.

קבוצת מכבי ערד נמצאת בראש הטבלה ללא הפסדים. עירוני בית שמש טיפסה למקום החמישי בטבלה ונחשבת לקבוצה חזקה בליגה עם הפרש נקודות שניתן לצמצם. הקבוצה המקומית נאבקת על המקום השני או השלישי בטבלה – שני המקומות שיובילו למשחקי המבחן בסוף העונה, כאשר הקבוצה שתנצח תעפיל לליגה ב'. בהנחה שעירוני בית שמש תנצח את כל המשחקים הבאים, הסיכוי לעלות לליגה הנו ריאלי מאוד.

משחקי הצמרת בליגה ג' יתקיימו בין המקום השני למקום השלישי, כאשר המנצחת מבין השתיים תשחק מול אותו מקום בליגה ג' מחוז מרכז. הקבוצה שתנצח במשחק זה תתמודד מול הקבוצה שתרד מליגה ב' לליגה ג'. המנצחת בתום כל המשחקים תחגוג את עלייתה לליגה הגבוהה יותר.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מדוברות עירוני בית שמש נמסר: "לקבוצה חזקה יש מועדון אוהדים חזק – מועדון שמלווה את הקבוצה למשחקים בבית ומחוצה לו. בעבר, לבית שמש היה מועדון אוהדים רחב שהלך באש ובמים עם הקבוצה. אולם, בשמונה שנים האחרונות בהיעדר אצטדיון עירוני אוהדי הקבוצה פחות ופחות הגיעו למשחקים וכעת הגיע זמן שינוי.

"בחצי שנה האחרונה בית שמש התברכה באצטדיון חדיש ומשודרג, קבוצות עירוני החלו פעילות בתחילת העונה עם קבוצות: ילדים א', ילדים ב', ילדים ג', נוער עירוני וקבוצת הבוגרים. יאמר לזכות הקבוצות, שחקנים מאמנים והנהלת עירוני כי נעשית עבודה אינטנסיבית וטובה בכל הקבוצות.

"חשוב שמגמה זו תימשך ותתעצם למען הילדים, בני הנוער והבוגרים ובית שמש חוזרת למפה. חשוב להגיע למשחקים, לעודד ולתמוך בשחקנים. אין תירוצים – כולם באים לעודד".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות