טקס חלוקת מלגות (צילום: באדיבות מטה יהודה)
טקס חלוקת מלגות (צילום: באדיבות מטה יהודה)

ההצלחה משתלמת: 19 ספורטאים זכו במלגה על הצטיינות ספורטיבית

טקס מיוחד נערך ל-19 ספורטאים מצטיינים במטה יהודה שזכו במלגה על הצטיינות ספורטיבית. ההורים: "מודים למועצה על התמיכה"

פורסם בתאריך: 10.2.20 09:54

לאחר מספר אירועים בין-לאומיים בהם לקחו חלק ספורטאים מהמועצה ואף זכו במקומות מכובדים ביקש ראש המועצה האזורית מטה יהודה ניב ויזל להביע תמיכה בספורטאים שבאזור.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


לאחר בחינה על ידי וועדת המלגות הוחלט לחלק ל-19 ספורטאיות וספורטאים מלגה מכובדת שתסייע להורים לכסות את ההוצאות של ילדיהם בתחום הספורט. טקס החלוקה התקיים במעמד ראש המועצה ניב ויזל וסגן ראש המועצה בני אלירז, הורים וספורטאים.

עידו כספי, אביה של נועה, ספורטאית בתחום האקרובטיקה, סיפר כי "היה טקס מכובד ומרגש. אנחנו מודים למועצה על כל התמיכה, המאמצים ועל הערב, וכמובן גם על העידוד הגשמי". נועה צפויה להשתתף באליפות אירופה הפתוחה בפורטוגל בחודש מרץ ובאליפות העולם בחודש מאי.

מאמנת נבחרת הנשים ליגה ב' עינבל טנא: "שמחנו לראות את המאמנים וההורים מגויסים ומחויבים להצלחת ילדיהם. ניכר כי הם חדורי מטרה ועם ניצוץ בעיניים. אנחנו מאחלים להם להמשיך להביא כבוד למועצה ומעודדים אותם לבחור בספורט לקבלת כלים חשובים לחיים".

מנהל מחלקת ספורט עוזי קאחו: "אני הייתי על אותו מסלול שאתם צועדים אך ומכיר היטב את המחיר שאתם משלמים ועל מה אתם מוותרים כדי להיות במקום הזה. ההצלחה דורשת השקעה רבה ואנחנו שמחים לסייע ולקחת חלק במסע המיוחד שלכם. אנחנו מאחלים הצלחה לכולכם בהמשך הדרך".

ראש המועצה האזורית מטה יהודה: "הספורט הוא אחד הכלים המשמעותיים ביותר לטובת יצירת שייכות והצטיינות. המועצה שמחה לתמוך בפעילות מבורכת זו ומקווים להמשיך ולהפוך את התמיכה למסורת קבועה".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות