שלושת הכובשים (צילום: s.t)
שלושת הכובשים (צילום: s.t)

כל העיר שלה: 4:6 גדול לעירוני בית שמש על הפועל מטה יהודה במשחק הדרבי

חגיגת שערים במשחק הדרבי המקומי לאחר שהפועל מטה יהודה כבר הצליחה למחוק פיגור של שלושה שערים ולקבוע מהפך מדהים של 4:3, אך לצערה היא נתקלה במשחק מצוין של אופיר עזו ולידור כהן שהובילו את קבוצתם לניצחון ענק

פורסם בתאריך: 21.12.19 19:37

משחק הדרבי בין עירוני בית שמש להפועל מטה יהודה הזכיר את משחקי הדרבי הגדולים שנערכים בליגת העל בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב ובין מכבי חיפה להפועל חיפה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


המשחק המסקרן בין שתי הקבוצות שיצא לדרך תחת מזג אוויר טוב לכדורגל ולעיני כ-150 צופים, נפתח בקצב מצוין עם שער מהיר של עירוני אותו כבש לידור כהן המוכשר.

מטה יהודה שניסתה לחזור למשחק עם מספר הזדמנויות טובות נתקלה פעם אחר פעם בשוערה המצטיין של בית שמש, רועי טוביאנה, שנתן הצגה בין קורות השער.

דווקא אחרי דקות לא טובות של עירוני, היה זה אופיר עזו שסחט פנדל לאחר מבצע אישי שביצע בתוך הרחבה. עזו בעצמו ניגש אל הנקודה הלבנה ובבעיטה מדויקת כבש והעלה את קבוצתו ל-0:2.

לפני הירידה למחצית הצליח לידור כהן לכבוש את השני שלו ואת השלישי לזכות קבוצתו, אך יוני דרסו ממטה יהודה ניצל התקפה מתפרצת טובה של קבוצתו וצימק את התוצאה (1:3).

את המחצית השניה פתחו שחקני המועצה בצורה אדירה לאחר שנעצו שלושה כדורים ברשת היריבה וקבעו מהפך מדהים של 3:4. את מסכת השערים פתח יוני דרסו, שכבר כבש את הראשון והוסיף עוד שניים. את השער הרביעי כבש יונתן אמרה.

עירוני בית שמש לא נבהלה מהשערים שספגה, יצאה קדימה וניסתה לכבוש כמעט מכל מצב. אופיר עזו, שהיה הטוב ביותר על כר הדשא, סחט עבירה מחוץ לרחבה וכמו בפנדל גם כאן לקח על עצמו את הבעיטה אותה תרגם לשער שוויון (4:4).

עזו ושחקני עירוני המשיכו את המומנטום החיובי וכבשו שני שערים נוספים, כאשר את החמישי כבש לידור כהן (שלושער) ואת השישי כבש נמרוד שמש. בסיום 4:6 ענק לקבוצה העירונית.

במחזור הבא עירוני תתארח אצל צעירי לקייה. מטה יהודה תתארח אצל מ.כ. באר שבע.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות