(צילום: פרטי)
(צילום: פרטי)

אחרי 8 שנים: עירוני בית שמש חוזרת למגרש הביתי

התרגשות רבה בקרב רבים מתושבי העיר לאחר שנודע כי עירוני בית שמש חוזרת למגרש הביתי אחרי 8 שנים בהן נאלצה לארח משחקים ביתיים מחוץ לעיר. סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית: "אחרי חודשים של תיקונים, התאמות והכוונות סוף סוף ניתן לארח משחקים רשמיים במגרש העירוני. כבר בשישי הקרוב נארח את קבוצת הפועל חורה"

פורסם בתאריך: 9.12.19 09:44

8 שנים – זה פרק הזמן שבו לא שיחקו משחק רשמי באצטדיון העירוני בבית שמש. הפעם האחרונה בה המגרש המקומי פתח את שעריו למשחק רשמי היה אי שם בשנת 2011, בעידן בו הקבוצה העירונית עוד התמודדה מול קבוצות שמשחקות היום בליגות בכירות יותר, אחת מהן היא הפועל קטמון ירושלים, אשר משחקת בליגה הלאומית ונחשבת למועמדת בטוחה להעפיל לליגת העל בסוף העונה. אגב, במשחק שנערך בין עירוני לקטמון לפני כשמונה שנים ניצחה הקבוצה המקומית 0:1 משער שכבש הכדורגלן הותיק עובד אביטל.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


חשוב לציין כי האצטדיון העירוני נחנך לראשונה בחודש אפריל בטקס חגיגי ומרגש בו השתתפו כדורגלני העבר של בית שמש, מכובדי העיר ומאות אוהדי כדורגל מקומיים. בסיום הטקס התקיים משחק ראווה בין עירוני בית שמש לקבוצת בית"ר ירושלים הגדולה. המשחק בין שתי הקבוצות הסתיים בתוצאה של 2:1 לזכות הקבוצה מהבירה, כאשר את השערים כבשו משה חוגג (בעלי הקבוצה הירושלמית), יוסי בניון (אגדת הכדורגל) ואופיר עזו (גדול שחקני בית שמש לדורותיה).


מימין: יוסי בניון ומנהל המגרש אסף עזו בטקס הפתיחה (צילום: s.t)

מימין: יוסי בניון ומנהל המגרש אסף עזו בטקס הפתיחה (צילום: s.t)


סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית: "אחרי חודשים של תיקונים, התאמות והכוונות סוף סוף ניתן לארח משחקים רשמיים במגרש העירוני.
מגרשים חדשים בדרך כלל ניצבים בפני אתגרים לא מעטים וכך גם אנו מצאנו עצמנו עם סיום העבודות באצטדיון. ברוך ה' פעלנו לפי ההוראות בחוק ועמדנו ביעדים.
אני רוצה להודות לכל מי שלקח חלק: אגף אירועים וספורו בראשות איציק קניזו ובמיוחד צוות המגרש אסף, אלירן ואיציק; אגף שפ"ע ועובדיו; כיבוי אש, משטרת ישראל, משרד העבודה והרווחה וההתאחדות לכדורגל.
יום שישי נפגשים במשחק של עירוני נגד חורה –
כולכם מוזמנים".


המגרש החדש (צילום: s.t)

המגרש החדש (צילום: s.t)

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות