יהונתן חדד (צילום: אבי סקורי)
יהונתן חדד (צילום: אבי סקורי)

כובש שערי שמיים: יהונתן חדד (קיקי), הכדורגלן שחזר בתשובה וממשיך לקרוע רשתות, בראיון

הכירו את יהונתן חדד (קיקי), עובד עיריית בית שמש באגף שפ"ע, וכדורגלן עירוני בית שמש, שבשנה האחרונה קטף את תואר מלך השערים בליגה. בראיון אישי מספר חדד על שמירת השבת לצד הקריירה ככדורגלן, ההצעות שנדחו, העבודה בעירייה, והשאיפות להתקדם ולהתפתח לצד הקבוצה  

פורסם בתאריך: 1.12.19 17:31

מבקיע, רץ ומתפלל: שחקני כדורגל שמתקרבים לדת ומתחזקים זה כבר דבר שבשגרה. רק לפני כשבוע התארח בבית שמש שניר גואטה, כדורגלן העבר שהפך לרב גדול ומוכר בקרב רבים. כמעט בכל קבוצת כדורגל בישראל יש לפחות שחקן אחד שדואג לשמור מצוות ובמקביל לחזק את חבריו לקבוצה. בעירוני בית שמש אפשר למצוא מספר שחקנים כאלה, אחד מהם הוא יהונתן חדד (קיקי), מלך שערי הקבוצה עם 12 שערים ב-9 משחקים. בראיון ל"כל העיר בית שמש" מספר חדד (23) על שמירת השבת לצד הקריירה ככדורגלן, ההצעות שנדחו, העבודה בעיריית בית שמש, והשאיפות להתקדם ולהתפתח לצד הקבוצה. 


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


איך הגעת להיות שחקן כדורגל?

"אני כ-9 שנים, מגיל 14 משחק בעירוני בית שמש", מספר חדד. "ומגיל קטן אני משחק כדורגל, כאשר הייתי תקופה קצרה בקבוצת הנערים של בית"ר ירושלים, וכשהתחלתי לחזור בתשובה ולשמור שבת, נאלצתי לעבור קבוצה".

קיבלת הצעות לשחק בקבוצות אחרות?

"לא מזמן קיבלתי טלפון מקבוצה בירושלים עם הצעה מפתה מאוד. אבל עשיתי חושבים, וויתרתי על זה בגיל צעיר, וזה חוזר כמו בומרנג. צריך לראות איך זה מסתדר, מכיוון שאני עזבתי את בית"ר כי הקבוצה משחקת בשבת, וזה לא הסתדר לי".


משמאל: אליאור דרעי ויוני קיקי (צילום: פרטי)

משמאל: ליאור דרעי ויוני קיקי (צילום: פרטי)


איך מסתדרת שמירת השבת עם המקצוע כדורגלן?

"בבית שמש זה כמו כפפה ליד, הקבוצה היא דתית ולא משחקת בשבת. רק בימי שישי או בימי חול וזה מסתדר לי מעולה. כיום אני משחק כקשר התקפי, כאשר יש לנו כשלושה אימונים בשבוע בבית שמש ומשחק ביום שישי. חשוב לי לציין כי לאחר 8 שנים פתחו לנו אצטדיון כדורגל בעיר, ואנחנו אמורים לשחק בו בעוד כשבועיים מול צעירי לקייה. נשאר לנו רק לקבל אישור אחרון מההתאחדות ואז נוכל לשחק מולם".

איך אתה משלב בין עבודתך ככדורגלן לעובד עירייה?

" אני עובד בעירייה כ-4 וחצי שנים באגף שפ"ע, ואנחנו עובדים בשעות הבוקר – בשעה 5:00 אנחנו יוצאים לעבוד, והאימונים של הכדורגל הם בערב. זה מסתדר לי מצוין בלו"ז".

איזה תגובות אתה מקבל?

"כולם בעיר מתעניינים והתגובות ממש אוהדות, בכל מקום מחמיאים ומפרגנים. בבית כנסת שבו אני מתפלל, בעבודה הנוספת שלי, ברחוב – לא משנה איפה אני נמצא תמיד התגובות הן חיוביות".


קיקי באומן (צילום: פרטי)

קיקי באומן (צילום: פרטי)


מה הן השאיפות שלך לעתיד?

"אני לא יודע מה יוליד יום. בחרתי בדרך של שמירת השבת, והשאיפה היא לעלות עם הקבוצה שאני משחק בה מגיל קטן, גבוה עד כמה שאפשר. הקבוצה בליגה ג', ואנו שואפים להתקדם ולעלות, היו קבוצות שכבר עשו את זה, ואנחנו בהחלט יכולים כי במחזורים האחרונים אנחנו לאט לאט חוזרים לעצמנו".

מילה אחרונה לסיום.

"חשוב לי לנצל את הבמה ולהודות למספר כדורגלנים ותיקים, ביניהם האחים עזו, אלירן ביגי, חיים ז'ינו, שמואל קוזוקין, מתן בראשי והשוער יניב בן הרוש, שממש שמו אותי על הברכיים שלהם כשעליתי מהנוער לבוגרים. הם בנו אותי, כיוונו והפכו אותי ללוחם מן השורה".


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות