בר אילוז (צילום: פרטי)
בר אילוז (צילום: פרטי)

בטירוף שלו: האופנוען המבטיח של בית שמש, בר אילוז, בראיון אישי

בר אילוז, האופנוען המקומי שהשתתף במספר תחרויות אופנוענים ולפני כשבועיים גרף את המקום הראשון בתחרות סופר-מוטו שנערך בפצאל, בראיון אישי למערכת "כל העיר בית שמש" מספר על אהבתו הגדולה ביותר - רכיבה על מסלולי שטח

פורסם בתאריך: 26.11.19 22:24

חי על גלגלים: הכירו את בר אילוז, בן 27, מכונאי במוסך ד"ר סובארו בבית שמש, ורוכב אופנוע שטח בתחילת דרכו בעל כשרון רב. אילוז, רוכב אנדורו וסופר-מוטו, תחת חסות חברת DJI עם תמיכה ממועדון רוכבי הכביש – KTM ISRAEL, החל לאחרונה להשתתף בתחרויות אופנוענים, וקטף לפני כשבועיים את המקום הראשון בתחרות סופר-מוטו.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ספר לנו על תחרות הסופר-מוטו.

"סופר-מוטו הוא מירוץ אופנועים על אספלט, אלא שבשונה מאופנועי כביש רגילים כאן המתחרים רוכבים על אופנועי שטח שעברו הסבה בעיקר במערכת המתלים והצמיגים כדי להתאים לתחרויות כביש".


מרחף באוויר (צילום: שחף חכמון)

מרחף באוויר (צילום: שחף חכמון)


איך הגעת להתחרות בתחרויות אופנועי שטח?

"התחלתי לרכב בעבר על טרקטורונים, ובהמשך עברתי לאופנועי שטח. אני רוכב בסך הכל כחמש שנים על אופנוע שטח, פעם בשבוע בהרי צרעה, צור הדסה, זנוח ועוד. הגעתי להתחרות מכיוון שרציתי לבחון את הרמה שלי ברכיבה על אופנוע שטח".

בכמה תחרויות השתתפת?

"אני נחשב מתחרה מתחיל – זו תחילת דרכי כאופנוען, יש אופנוענים שמאחוריהם אינספור תחרויות. לאחרונה השתתפתי בכמה תחרויות כאשר הראשונה הייתה בחול המועד סוכות בצומת שוקת, בתחרות ששמה 'סופר אנדורו', שם סיימתי במקום החמישי מתוך 38 אופנוענים שהשתתפו בקטגוריה עממית, כשיום לפני זה נפצעתי".

"לפני כשבועיים השתתפתי בתחרות של סופר-מוטו במושב פצאל, ושם הגעתי למקום הראשון. ביום שבת אני מתחרה בתחרות נוספת של סופר-מוטו בערד, זו תהיה התחרות השלישית שלי ואני מקווה להצליח".


מירוץ סופר אנדורו סוכות (צילום: עומרי גוטמן)

מירוץ סופר אנדורו סוכות (צילום: עומרי גוטמן)


איך שמעת על התחרויות?

"יש קבוצות וואטסאפ למתחרים ופשוט נרשמים, כאשר כל תחרות עולה כסף. יש לי תקצוב בתחרויות הסופר-מוטו. כמות המשתתפים בכל תחרות תלויה בגודל התחרות, יש תחרויות עם 100 רוכבים ויש עם 30 רוכבים".

מה הן השאיפות שלך בתחום?

"כרגע, לנסות לגלות את קצה היכולת שלי בשטח, ואני רוכב בשביל הכיף. בארץ אי אפשר להתפרנס מתחום האופנועים כראוי, אין בתחום הזה עבודה, ואי אפשר לפתח מזה קריירה".


סופר אינדורו (צילום: עומרי גוטמן)

סופר אינדורו (צילום: עומרי גוטמן)


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות