(צילום: שילה רוזנפלד, דובר מחלקת התרבות והספורט)
(צילום: שילה רוזנפלד, דובר מחלקת התרבות והספורט)

טורניר קט-רגל לזכרו של מישל אסרף הגיע לסיומו: קבוצת בגין זכתה במקום הראשון

קבוצת בגין הפגינה עליונות מוחלטת על פני שאר היריבות וזכתה בצדק בטורניר

פורסם בתאריך: 25.11.19 19:05

בהודעה שהתקבלה במערכת "כל העיר בית שמש" על ידי שילה רוזנפלד, דובר מחלקת התרבות והספורט, נמסר כי קבוצת בגין זכתה היום (שני) בטורניר קט רגל לזכרו של מישל אסרף, אשר נערך במגרש הספורט שייבר על שמו.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


היום נערכו שלבי חצי הגמר והגמר של הטורניר. בחצי הגמר הראשון ניצחה בגין 1:3 את פאריס סאן ז'רמן. בחצי הגמר השני ניצחה עוזיאל ו' את ברצלונה 1:3. בגמר פגשה בגין את עוזיאל ו'.

משחק הגמר: בגין עוד לא הספיקה לנשום וספגה כבר בהתקפה הראשונה (1:0 לעוזיאל). בגין הייתה הפייבוריטית הברורה לזכות בטורניר, אבל עוזיאל נתנה פייט והקשתה עליה מאוד עד שבגין קיבלה כדור חופשי על סף הרחבה ומשם זה הלך מדויק לרשת (1:1). זו גם הייתה תוצאת המחצית.

במחצית השנייה כדור ענק שהוכנס לתוך הרחבה, השאיר שחקן של בגין מול השוער ומשם הכדור הלך בקלות לרשת (1:2). בגין, שרשמה מהפך ענק והציגה יכולת טובה, שמרה על היתרון עד לשריקת הסיום.

משה שטרית, סגן ומ"מ ראש העיר: "בשנה שעברה זה היה הטורניר הראשון שהגעתי אליו במסגרת התפקיד החדש שלי ושם גם אמרתי שבבית שמש שיחקו כדורגל מאז שהמקום הזה קם והגיעו לליגות מאוד גבוהות. בדור של מישל אסרף שיחקו ללא דשא וללא שערים והגיעו להישגים מאוד יפים. אין דרך טובה יותר לכבד את זכרו של מישל מאשר לעשות את מה שהוא הכי אהב וזה לשחק כדורגל".

אמיר אסרף, בנו של מישל אסרף ז"ל מספר על אביו: "מישל היה אחראי על הפועל בית שמש, כאשר היא הייתה בליגה הארצית בתקופה הכי יפה שלה. גם עמוס מיימון שיחק אצלו. אנחנו מאוד מקווים שבית שמש תחזור לשם. הוא נפטר בשנת 2008 והמגרש בשייבר נקרא על שמו".

משתתפי הטורניר: "נודה לראש העיר עליזה בלוך, סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית, מנהל אגף ספורט ואירועים איציק קניזו, מנהל מחלקת ספורט עמוס מיימון, אלירן סגל ששפט את הטורניר, משפחת אסרף ולאולמי רונטל בראשותו של מאיר שנתנו גם הם חסות לטורניר".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות