(צילום: שילה רוזנפלד, דובר מחלקת התרבות והספורט של עיריית בית שמש)
(צילום: שילה רוזנפלד, דובר מחלקת התרבות והספורט של עיריית בית שמש)

טורניר קט-רגל לבתי הספר: אמי"ת נחשון זכתה במקום הראשון

בתום משחק צמוד ומותח, שער אדיר של נחשון הכריע את הגמר מול אמי"ת דביר

פורסם בתאריך: 25.11.19 16:28

בהודעה שנשלחה למערכת "כל העיר בית שמש" על ידי שילה רוזנפלד, דובר מחלקת התרבות והספורט של עיריית בית שמש, נמסר כי ישיבת אמי"ת נחשון זכתה היום (שני) בטורניר הקט רגל  לכיתות ט'-י', אשר נערך במגרש הספורט ברמת בית שמש א'.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


בטורניר השתתפו 6 קבוצות: אהבת ישראל, שעלי תורה, קרית חינוך, אמי"ת דביר, אמי"ת נחשון וברנקו וייס. הקבוצות חולקו לשני בתים. הקבוצות שסיימו ראשונות בשני הבתים העפילו לגמר. בגמר נפגשו אמי"ת דביר ואמי"ת נחשון, משחק על טהרת רשת אמי"ת. סוג של דרבי.

במחצית הראשונה המשחק היה די שקול, אבל שתי הקבוצות לא היו מדויקות. המחצית הסתיימה בשוויון 0:0.במחצית השנייה, הראשונה לעלות על לוח התוצאות הייתה אמי"ת דביר, לאחר בעיטה יפה אל הפינה הרחוקה (1:0 לדביר).

למרות הפיגור, נחשון לא נשברה ומיד לאחר מכן השיגה את השוויון (1:1). נחשון לא הסתפקה בשוויון וניסתה בכל מחיר לחולל מהפך. הגבהה נהדרת אפשרה לשחקן נחשון לנגוח בצורה מדויקת ולקבוע מהפך גדול מול הפייבוריטית הברורה לזכות בטורניר – 1:2 גדול לנחשון.

שחקני אמי"ת דביר עוד ניסו לחזור למשחק ואף הגיעו למצב קורץ לקראת הסיום, אך לא היו מדויקים מספיק והמשחק הסתיים בניצחון גדול של ישיבת נחשון, שכאמור זכתה בטורניר.

נציגי בתי הספר: "נודה לראש העיר עליזה בלוך, סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית, מנהל אגף ספורט ואירועים איציק קניזו, מנהל מחלקת הספורט עמוס מיימון, הרצל ביטן ואלירן סגל ששפטו את הטורניר בהתנדבות מלאה, דוד פורטל, ניסים נחמני וכל מורי הספורט".

.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות