ראש העיר בית שמש, ד"ר עליזה בלוך (צילום: גיל כהן-מגן)
ראש העיר עליזה בלוך (צילום: גיל כהן-מגן)

המאבק בעירייה: בסביבתה של בלוך משיבים לטענות של הולנדר

בסביבתה של ראש העיר בלוך משיבים לטענות שהעלתה סגניתה הולנדר בשיחה עם "כל העיר בית שמש": "ראש העיר עסוקה בלקדם את כל צרכי הקהילות השונות בבית שמש"

פורסם בתאריך: 20.8.20 07:45

הרוחות הסוערות בעירייה: בשיחות עם "כל העיר בית שמש" גורמים בעירייה דוחים את טענותיה של סגנית ראש העיר רינה הולנדר מסיעת הבית היהודי, ומתייחסים לסוגיית מבני הרווחה בעיר. "במבנים ששימשו את אגף ההנדסה יוקצו חדרים לאגף הרווחה", טוענים אותם גורמים, "וזאת לאחר התאמת צרכים ובשיח משותף עם מנהלת אגף הרווחה (הולנדר) והשירותים החברתיים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


כפי שפורסם אתמול, רביעי, ב"כל העיר בית שמש", הרקע לחילוקי הדעות בין בלוך להולנדר הינו על מגוון נושאים בוערים בעיר, ביניהם בקשתה של הולנדר להעביר את אגף הרווחה מהעיר הוותיקה, למבנים חדישים ברמת בית שמש ששימשו בעבר את אגף ההנדסה. עוד פורסם כי הולנדר המשמשת בין היתר כיו"ר וועדת הכספים לא הסכימה להעביר את התקציב של פרויקט האב – פרויקט של משרדים שיתופיים לבעלי העסקים, עד שלא יוענק לה פתרון בנושאי הרווחה. לטענתה, ראש העיר עליזה בלוך עקפה את ועדת הכספים.

אך בסביבתה של בלוך דוחים את הטענות ומוסרים ל"כל העיר בית שמש": "היועץ המשפטי של עיריית בית שמש פרסם חוות דעת משפטית האומרת כי לראש העירייה הסמכות החוקית לפעול בכל תחום מתחומי אחריותה של העירייה. הצגת תב"ר (תקציב בלתי רגיל) בוועדת הכספים הינה נוהג הנעדר תוקף חוקי מחייב. ראש העיר מקפידה על קלה כבחמורה בכל הקשור למנהל תקין תוך עשייה ופעילות לקידום ענייני העיר בית שמש".


סגנית ראש העיר רינה הולנדר (צילום: נחשון פיליפסון)

סגנית ראש העיר רינה הולנדר (צילום: נחשון פיליפסון)


יחד עם זאת, טענה נוספת של הולנדר עולה בנוגע להתנהלות של בלוך ויחסה כלפיי חברי סיעת הבית היהודי בעיר. הולנדר וטענה כי בלוך מדירה אותם ממגוון נושאים הקשורים לעיר, והביעה התייחסות לפרישתו של חבר המועצה ניסים בריח מהקואליציה. הולנדר אמרה כי "התפטרותו של ניסים בריח קשורה ליחסה של בלוך לציבור הדתי לאומי. גם בריח וגם חברי סיעה נוספים דרשו להיפגש עם בלוך, כמה פעמים, והיא לא נענתה. החזית שלנו נגד בלוך שלא משתפת אותנו בכל מיני נושאים שונים ומדירה את חברי הסיעה".

בתגובה לטענה זו, נמסר מהעירייה ל"כל העיר בית שמש" כי "ראש העיר עסוקה בלקדם את כל צרכי הקהילות השונות בבית שמש ובכלל זה גם את הציבור הדתי לאומי. בית הספר הראל התחדש במבנה נוסף לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"א. על גגות אולפנות נוגה וגילה הותקנו גגות סולאריים כחלק ממהלך סביבתי כלכלי, תהליך בינוי ושיפוץ מבנה תנועות נוער נמצא בעבודה. קהילה מרגשת קמה סביב בית הספר הממלכתי דתי על אזורי "גשר" ברוח אנתרופוסופי. ראש העיר ד"ר בלוך מקיימת שיח תמידי וישיר עם הציבור הדתי לאומי ובוודאי לא תנהל אותו באמצעי התקשורת".

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. Yehydah mon

    ממש מתסכל שהנהלת העיריה הנוכחית חושבים על עתידם המקצועי בלבד. ולא רווחת העיר והתושבים.
    ומוכנים להראות פנים לעולם. ,בכדי לקדם את עצמם
    ומעידך דורסים ברגל גסה
    את שהשקיעו פה את חייהם השרישו פה את משפחתם ועסקיהם העיר נבנתה למגזר הכללי אנחנו בעד התפתחות ובניה אבל לא ניתן לקדם אך ורך אזור מסויים או מסדר מסויים ישנם עוד אזורים שמצריכים התיחסות
    עוד קהלים שצריכים מבני ציבור מועדוניות ושכדמ ובעוד שכונות דברים לכלל(כלל התושבים)
    . לא רק לפרט. (קהילות סגורות)
    רצינו התחדשות … קיבלנו בווריאצית נשית בלבד..

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות