משה שטרית, רינה הולנדר (צילומים: מיכאל קריספל, נחשון פיליפסון)
משה שטרית, רינה הולנדר (צילומים: מיכאל קריספל, נחשון פיליפסון)

שטרית דוחה על הסף את הטענות: "הולנדר אף פעם לא דיברה איתי על תקציב פרויקט תכנית האב"

הסערה הגדולה בעירייה והמתיחות בין ראש העיר בלוך והסגן שטרית לבין הסגנית הולנדר - מי יתקפל ראשון?

פורסם בתאריך: 18.8.20 07:20

סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית (ליכוד) מתייחס בשיחה עם "כל העיר בית שמש" למתיחות הגבוהה ששוררת בימים האחרונים בין ראש העיר עליזה בלוך ובין סגניתה מחזיקת תיק הרווחה רינה הולנדר ושאר חברי סיעת הבית היהודי. כזכור, הרקע למתיחות בדרישה של הולנדר להעברת פעילות הרווחה למבנים חדישים ברמת בית שמש, ומנגד החלטתם של בלוך ושטרית לשכן במבנים הללו את תכנית פרויקט האב למרחבים שיתופיים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


"מבני הרווחה בעיר צריכים לקבל תנאים יותר טובים, ואני לא חושב שיש מישהו שחושב אחרת", אומר שטרית, "אבל אני לא מעורב בהבטחות שניתנו בעבר, ואינני מכיר דברים שאינם נאמרו לי. מה שכן, תכנית האב היא פרויקט שעל פניו נראה חיובי, וקיבלנו עליו מימון מלא שיכול לסייע לעיר ולשכונה, ואני לא רואה בו פסול.


ראש העיר בית שמש, ד"ר עליזה בלוך (צילום: גיל כהן-מגן)

ראש העיר עליזה בלוך (צילום: גיל כהן-מגן)


שמעתי על התכנית מראש העיר בלוך ותמכתי בהעברה התקציבית לתכנית הזו שנועדה לפתח יזמות הייטק. יש המון חבר'ה צעירים שרוצים לפתח ולקדם את היכולות שלהם בתחום המחשבים, ואני מחויב לנושאים כאלה. כל מי שרוצה לבוא לדבר איתי בנוגע ליוזמות, בקשות ורצונות – הדלת שלי תמיד פתוחה, לכל חבר מועצה מכל סיעה".

שטרית מדגיש כי "הולנדר אף פעם לא דיברה איתי על תקציב פרויקט תכנית האב, ולא פנתה אלי כחבר וועדה. בנוסף, מעולם אף אחד לא פנה אליי בנוגע למבני הרווחה ואני לא מכיר את המחלוקת בנושא הזה. והכרתי אותו מהתקשורת".

שטרית מתייחס גם לפרישתו של חבר המועצה ניסים בריח, שסיבתה נעוצה שככל הנראה במחלוקת הקשה בין בלוך לחברי סיעת הבית היהודי. "ההחלטה של ניסים לפרוש נחתה בפתאומיות", טוען שטרית, "אני לא ידעתי על זה כלום. זה מאוד הפתיע אותי וצר לי ברמה האישית, אני חושב שזה הפסד לבית היהודי. אינני יודע מה היה בתוך הסיעה. אני חושב שניסים הוא עשה הרבה בעיר, היו לנו ממשקים בנושא תנועות הנוער, ואני יודע כמה הנושא הזה חשוב לו וכמו כן נושאים רבים נוספים. אני מקווה שהמחליף שלו ייכנס לעניינים במהירות ויעשה את העבודה כמו שצריך".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות