סגנית ראש העיר רינה הולנדר לצד ראש העיר עליזה בלוך (צילום - נחשון פיליפסון וגיל כהן-מגן)
סגנית ראש העיר רינה הולנדר לצד ראש העיר עליזה בלוך (צילום - נחשון פיליפסון וגיל כהן-מגן)

"בלוך עשתה מהלך שאינו תקין": הולנדר תוקפת את ראש העיר

סגנית ראש העיר הולנדר יוצאת כנגד ראש העיר בלוך וטוענת כי יש הדרה של סיעת הבית היהודי בנושאים שונים בעיר: "החזית שלנו היא לא מול הציבור החרדי אלא נגד עליזה בלוך"

פורסם בתאריך: 19.8.20 06:54

סגנית ראש העיר רינה הולנדר (טב) יוצאת נגד התנהלות ראש העיר עליזה בלוך כלפיי הציבור הדתי לאומי בעיר. הולנדר טוענת כי בלוך מדירה את נציגי סיעת הבית היהודי ממגוון החלטות הנוגעות לציבור הדתי לאומי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


אחת המחלוקות העיקריות בין השתיים, שהתפתחה בימים האחרונים, נובעת מבקשתה של הולנדר להעביר את אגף הרווחה מהעיר הוותיקה, למבנים חדישים ברמת בית שמש ששימשו בעבר את אגף ההנדסה. לטענת הולנדר, בלוך הבטיחה לפני כשנה כי אגף הרווחה ישוכנו במקום, מה שלא קרה לבסוף כאשר המבנים החדישים הוקצו לפרויקט אחר.

"יש מחסור במבנים באגף הרווחה בעיר ויש הרבה עובדים סוציאליים שאין להם איפה לעבוד", מספרת הולנדר בשיחה עם "כל העיר בית שמש", "הבניין של אגף ההנדסה ברמת בית שמש עומד להתפנות וראש העיר בלוך הבטיחה לי לפני כשנה שהיא תשכן שם את אגף הרווחה, אך בסוף הוא ניתן למיזם עסקי, זאת לאחר שאמרתי לה שאין לרווחה מבנים נורמליים לעבוד בהם. סיכמנו שכשאגף ההנדסה יתפנו, הרווחה תעבור למבנה שלהם, ובסוף לפני כמה שבועות נודע לי שלא אקבל את המבנה".

"בנוסף לתפקידי אני גם יו"ר ועדת הכספים בעירייה", ממשיכה הולנדר, "ולא הסכמתי להעביר את התקציב של פרויקט האב – פרויקט של משרדים שיתופיים לבעלי העסקים, עד שלא תעניק לי פתרון בנושאי הרווחה. ומה שבלוך עשתה – עקפה את ועדת הכספים וייצרה תקציב בלי לעבור את ועדת הכספים – זה מהלך שאינו תקין. לא יכול להיות שהפרויקט הזה יתפוס את המבנים החדישים על חשבון הרווחה בעיר".

הולנדר לא חוסכת בביקורת בנוגע להתנהלות חברי ועדת הכספים, יו"ר סיעת דגל התורה והמשנה לראש העיר ישראל סילברסטין, ומשה שטרית סגן ומ"מ ראש העיר (ליכוד), אשר נקטו שניהם בעמדתה של בלוך. "בלוך שלחה אותם לעשות בשבילה את העבודה ולהתעקש שאעביר את התקציב בנושא המיזם העסקי פרויקט האב. שניהם תפסו את הצד של בלוך וזה לא קשור אליהם בכלל, כלומר הם פועלים עבורה. תקציב תכנית האב קשורה לישראל מנדלסון שהוא מחזיק תיק תעסוקה, מסחר ותעשייה בעיר שתומך בי בעניין הזה, ואם אני ומנדלסון מסכימים פה אחד לא להעביר את המיזם הזה, אז למה הם מתערבים בנושא שאינו קשור אליהם?".

לסיכום, הולנדר מתייחסת  בדבריה גם להתפטרותו של חברה לסיעה – חבר המועצה ניסים בריח, שהכריז בשבוע שעבר על פרישתו כחבר מועצת העיר, זאת ככל הנראה לאחר מחלוקות רבות בין שאר חברי סיעת הבית היהודי לבלוך. "ההתפטרות של ניסים בריח קשורה ליחסה של בלוך כלפי הציבור החרדי, שמגיע על חשבון הציבור הדתי לאומי. גם בריח וגם חברי סיעה נוספים דרשו להיפגש עם בלוך, כמה פעמים, והיא לא נענתה. יש לציין כי החזית שלנו היא לא מול הציבור החרדי אלא נגד עליזה בלוך, שלא משתפת אותנו בכל מיני נושאים שונים ומדירה את חברי הסיעה".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות