עיריית בית שמש (צילום: s.t)
עיריית בית שמש (צילום: s.t)

מתיחות גבוהה בעירייה: כעס בסיעת הבית היהודי על בלוך

הרקע: בלוך כנראה תחליט כי המבנים החדישים ברמת בית שמש יוקצו למרחב עבודה שיתופי, ולא לפעילות אגף הרווחה כבקשת הבית היהודי

פורסם בתאריך: 17.8.20 07:36

מה גורם למתיחות הגבוהה ששוררת בימים האחרונים בין חברי סיעת הבית היהודי בעירייה לבין ראש העיר עליזה בלוך?

ל"כל העיר בית שמש" נודע כי המחלוקות בין חברי הסיעה לבלוך נוגעות למספר תחומים בענייניה של הציונות הדתית, אך המחלוקת המרכזית בימים אלה קשורה לבקשה להעביר למבנה חדיש ברמת בית שמש את פעילות אגף הרווחה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


בסיעת הבית היהודי מאמינים כי יש להעביר את פעילות אגף הרווחה שמתקיימת כיום במבנים בעיר הוותיקה, למבנה חדיש יחסית ברמת בית שמש – זאת לטובת שלוחה של אגף הרווחה והקמת מרכז קשר ושירותים נוספים למען ציבור המתגוררים ברמת בית שמש.


ראש העיר בית שמש, ד"ר עליזה בלוך (צילום: גיל כהן-מגן)

ראש העיר עליזה בלוך (צילום: גיל כהן-מגן)


אבל לראש העיר בלוך ישנן כפי הנראה תכניות אחרות למבנים באזור. גורמים בסיעת הבית היהודי טוענים כי למרות שהובטח להם על ידי בלוך, מופרת בימים אלו ההבטחה לטענתם. לדבריהם, בלוך החליטה שלא להעביר את פעילות הרווחה למבנים החדישים. ובמקום זאת, כך לטענתם החליטה בלוך, יפעל במשרדים החדשים הפרויקט 'האב משרדים' – משרדים שיתופיים לבעלי העסקים – זאת למרות הפניות החוזרות והנשנות מסיעת הבית היהודי בנושא מבני הרווחה.

בנוסף לכך, מלבד המחלוקת על מבני הרווחה בעיר, בסיעת הבית היהודי מתחזקת הדעה כי בלוך פוגעת בציונות הדתית בעיר בעניינים הנוגעים לחינוך, שירותי הדת, רווחה, ושאר תחומים שראשי הסיעה ממונים עליהם.

ל"כל העיר בית שמש" נודע כי בו בזמן, מי שדווקא מצדדים בהחלטתה של בלוך מול הזעם בסיעת הבית היהודי, הם יו"ר סיעת דגל התורה והמשנה לראש העיר ישראל סילברסטין, וסגן ראש העיר משה שטרית (ליכוד), שדרשו באחרונה לאשר תקציב בלתי רגיל (תב"ר), המוענק לעירייה על ידי הממשלה לפרויקט 'האב משרדים' באזור – ככל הנראה על חשבון השלוחה החרדית של אגף הרווחה.

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. התמהה

    נמאס כבר מההתנהלות בעיריית בית שמש בה בעלי תפקידים לא מצליחים להחזיק מעמד יותר מידי זמן, כנראה שהרצפה לא עקומה אלא הרקדנית בעייתית..
    חבר המועצה הפורש ניסים בריח מצטרף לרשימת הפורשים ההולכת ומתארכת.

    מירה מינס – מנכ"לית
    ערן בן דב – סמנכ"ל
    מעוז ביגון – ראש מנהל חינוך
    יעל היימן – אדריכלית העיר
    בן סומך – סגן מהנדס העיר
    משה לוברבוים – מהנדס העיר
    דפנה נוריאל כהן – דוברת
    יוסי נגולה – מנהל שפ"ע
    עינת בודנהיימר- מהנדסת תשתיות

    מעניין מה קורה שם?

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות