בניין עיריית בית שמש (צילום: S.T)
בניין עיריית בית שמש (צילום: S.T)

מנהיג מחאת התושבים: "יש אטימות קשה מאוד של העירייה בהרבה נושאים"

"שמעתי את קולות התושבים ואמרתי שהמצב לא יכול להימשך כך - התושבים עוברים פה גיהינום", מספר ישראל אבקסיס, שמארגן את ההפגנה נגד התנהלות העירייה ותפקודה של ראש העיר הנוכחית

פורסם בתאריך: 11.8.20 07:41

מספר לא מבוטל של תושבי בית שמש צפוי להגיע מחר, רביעי, בשעה 17:00 להפגנה נגד העירייה שתיערך ברחבת קניון נעימי, לאור בעיות שונות שמצביעות לטענתם על התנהלות לקויה מצד העירייה תחת הנהגתה של ראש העיר הנוכחית עליזה בלוך, כמו למשל הזנחת פני העיר, מצב הנוער וחוסר התייחסות לבעלי העסקים בעיר.

"שמעתי את קולות התושבים ואמרתי שהמצב לא יכול להימשך כך – התושבים עוברים פה גיהינום", כך אומר בשיחה עם "כל העיר בית שמש" ישראל אבוקסיס, פעיל חברתי ומארגן ההפגנה. "אנחנו מוחים על ההתנהלות של העירייה בראשות בלוך. יש כל מיני תלונות שהגיעו אלי. אני פעיל עם עוד שני שותפים ואנו מפגינים על מה שכואב לנו בעיר. הזעקה קמה כי היו הרבה פניות של תושבים לעירייה במגוון נושאים, והם לא מתייחסים לשום טענה, ונמאס לנו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


"יש כמה נקודות שבגללן אנו מוחים", מפרט אבוקסיס. "קודם כל, יש לאחרונה תופעה של נתינת דוחות לבעלי העסקים בעיר על ידי פקחים, ולא מסיבות מוצדקות. בנוסף, אנו מוחים על מצב תשתיות העיר בין אם מדובר במצב הכבישים, ניקיון השכונות, מצב משפחות קשות יום ועוד. הנושאים האלו היו בראש  מעייניה של בלוך שהבטיחה שהיא תדאג לזה בקמפיין הבחירות שלה, וכלום לא קרה".


ישראל אבוקסיס - פעיל חברתי ומארגן ההפגנה (צילום: פרטי)

ישראל אבוקסיס – פעיל חברתי ומארגן ההפגנה (צילום: פרטי)


אבוקסיס מתייחס בדבריו גם למצב בני הנוער והחינוך בעיר. לטענתו, הנוער לא מטופל באופן ראוי, מה שגורם לנשירה גבוהה ממערכת החינוך בעיר. "הרבה נוער שוליים נושר מהלימודים. בלוך הבטיחה להם שלא תנטוש אותם, והיום חלקים נמצאים בבית סוהר. וגם הרבה הורים מתלוננים על קושי בשיבוץ תלמידים לבתי ספר ועוד. בקיצור יש אטימות קשה מאוד של העירייה בהרבה נושאים", הוא מדגיש.

"אני מקווה שנהיה יותר מ-200 ממפגינים", מסכם אבוקסיס. "יש אישור מהמשטרה ואני מקווה שהכל יעבור בשלום. אנחנו מצפים מהמשטרה לבוא ולהתחשב בנו, מכיוון שאנחנו משתמשים בדרך הדמוקרטית. אני חושב שאם אפשר להשמיע את זעקה והקול שלנו יהיה איזשהו שינוי ולא להישאר אדישים למצב העיר. יש כאן זעקה קשה מאוד של התושבים. ציפינו לניו יורק ואנחנו מקבלים חצר אחורית. אני יודע שהיא עושה המון למען בית שמש – אבל  בעירייה הם לא מתייחסים לסוגיות הבוערות בעיר".

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. תמר, תושבת כועסת

    מה בקשר לאלפי משפחות בבידוד, שצרכים אירגוני חסד, למשל עזרת אחים, לספק להם מזון ואת הצרכים שלהם. הכל מתאימות פרטיות. הערייה לא משתתפת בהוצאות? איפה כל הכסף שהמדינה שלחה לבית שמש, להילחם בנגיף??

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות