מתחם קניון נעימי בבית שמש, שבו פועל השוק העירוני (צילום: גוגל מפות)
מתחם קניון נעימי בבית שמש (צילום: גוגל מפות)

לא רק קורונה: ההפגנה המתוכננת ברחבת קניון נעימי

במרכז ההפגנה המתוכננת ליום רביעי הקרוב: טענות תושבים כנגד ראש העיר והעירייה על עיר מוזנחת ומלוכלכת

פורסם בתאריך: 10.8.20 07:47

ההפגנה של תושבי בית שמש: מאבקם של תושבי העיר, המלינים נגד פעילות הרשויות עולה מדרגה – ביום רביעי הקרוב, 12.8, בשעה 17:00, צפויים להפגין באישור המשטרה רחבת קניון נעימי כ-200 מפגינים. המסר הראשי: נגד התנהלות העירייה וראש העיר עליזה בלוך. הסיבות העיקריות להפגנה נוגעות להזנחת פני העיר, מצב הנוער, וחוסר ההתייחסות לבעלי עסקים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


ישראל אבוקסיס, מארגן ההפגנה ופעיל חברתי (צילום: פרטי)

ישראל אבוקסיס, מארגן ההפגנה ופעיל חברתי (צילום: פרטי)


בסרטון שפורסם בדף הפייסבוק של הפעיל החברתי ומארגן המחאה, ישראל אבוקסיס, שמתגורר בשכונה הוותיקה בעיר – נקראים תושבי העיר, בעלי העסקים, ובני נוער להגיע ולהשתתף במחאה על מנת לנסות ולהשפיע על מצב ותחזוקת העיר.


ראש העיר בית שמש, ד"ר עליזה בלוך (צילום: גיל כהן-מגן)

ראש העיר עליזה בלוך (צילום: גיל כהן-מגן)


"אנחנו יוצאים למחאה צודקת. מחאה שכולם ישתתפו בה – בעלי עסקים, נוער מאוכזב, תושבי שכונות, אנשים שכבר איבדו אמון במערכת הקיימת", כך קורא אבוקסיס למפגינים בסרטון. "המערכת שהבטיחו לנו שתהיה שונה. הבטיחו לנו מקסימום אנגליה החדשה ואנחנו מקבלים מרפסת אחורית מזוהמת. אין ניקיון בשכונות, אין ניקיון טוטאלי, והכבישים אין מה לדבר".

אבוקסיס מוסיף ומתייחס גם למצב החינוך בעיר ולבני הנוער: "הבטחת להתעסק בסוגיות בוערות של בני נוער, שהם לא יהיו נערים שוליים. הבטחת להם מסלולי אופניים, בריכת שחייה – ובינתיים גורנישט דה גורנישט".

שמעון אסרף, פעיל חברתי נוסף שעתיד להשתתף במחאה, ותושב ותיק בבית שמש, מספר בסרטון: "אני גר כאן שישים שנה ורציתי שינוי ונלחמתי בשביל זה, אך אין תוצאות בעין. שעליזה לא תשכח שהיא הבטיחה עיר נקייה, ואמרה שניקיון העיר בראש מעייניה – והיום לא רואים את זה, זה לא מעניין אותה".

תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל מילה סלע לו מעניין אותה מהילדים מהקשיים ומהנערים ולו מעניין איך ניראת בי שמש מה שמעניין אותה זה הרמה א ב ג וד איך מתפתחות וליהנות נחמדה לכל העשירים הכל פוא זה בסופו של יום זה האליפות הטיולים מי שמשלם אני איתך בלוך פוא זה לו עובד כך את צריכה לעמוד במילים שלך לעזור לכל הנוער ועוד,,,,,,,

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כבעל עסק פה בעיר אני יכול להעיד על אי מתן רוח גבית מהעיירה כלפי העסקים הקטנים המקומיים.

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות