קפה רימון בית שמש (צילום: אתר 'קפה רימון')
קפה רימון בית שמש (צילום: אתר 'קפה רימון')

להמציא את עצמן מחדש: הפתיחה המחודשת של חלק מהמסעדות בבית שמש

גיא כהן, מנהל בית הקפה 'רימון' בעיר, מספר על החזרה לשגרה של ענף המסעדנות לאחר חודשי משבר הקורונה. "מאמין שיהיה ביקוש ויגיעו אנשים שמחכים לצאת לאחר הרבה זמן בבית", הוא מציין לכבוד הפתיחה מחדש של מסעדות רבות בעיר

פורסם בתאריך: 8.8.20 19:14

לאחר שהוסרו ההגבלות במסגרת תוכנית הממשלה להטיל סגר בסופי השבוע, בעלי עסקים בקניונים ובמרכזי הקניות בארץ בכלל, ובבית שמש בפרט, נושמים מעט לרווחה. "במוצאי שבת הזה נפתח לראשונה לאחר שלושה שבועות שלא היינו פתוחים", אומר בשיחה עם "כל העיר בית שמש" גיא כהן, מנהל סניף קפה רימון בעיר. "אני מאמין שיהיה ביקוש ויגיעו אנשים שמחכים לצאת לאחר הרבה זמן בבית, מכיוון שמאז הנחיות הסגר בסופי שבוע היה ביקוש ומלא אנשים רצו לבוא במוצאי שבת והתאכזבו שאנחנו סגורים, עכשיו שחזרנו לפתוח יש כבר הזמנות לאירועים וימי הולדת".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


"בעקבות המצב אנחנו מתחילים לצאת בשיווק של מגשי אירוח", מוסיף כהן. "זה עניין שהתחלנו לפני הקורונה ועכשיו נכנסנו לזה חזק. מדובר במגשי אירוח לאירועים פרטיים בבית ומדובר בתפריט מיוחד. למשל, אם מארחים 20 אנשים בבית אפשר להזמין מאיתנו מגשי אירוח בעיצוב ובתפריט מיוחד עד הבית, והתכנון שלנו גם לעשות משלוחים בעיר".


קפה רימון סניף בית שמש (צילום: אתר 'קפה רימון')

קפה רימון סניף בית שמש (צילום: אתר 'קפה רימון')


כהן מתייחס בדבריו גם לעננת הסגר הנוסף שגורמי הממשלה רוצים להטיל החל מאמצע אוגוסט בשל העלייה בתחלואה. "אני חושב שזה לא נכון לעשות סגר נוסף", מציין כהן. "אם אנשים מקפידים על ההנחיות והסטטיסטיקה מראה שאין הרבה הידבקויות במסעדות זה מיותר ויגרום נזק למסעדות שבקושי מחזיקות מעמד בתקופה הזו. גם ככה בעקבות ההנחיות וההגבלות נתח העבודה ירד, וזרקנו סחורות בסגר שלא היינו מוכנים אליו ועדיין יש נזקים בעקבות ההנחיות וזה נגרר – לפחות המדינה נותנת מענקים על החזרת עובדים ודברים כאלה".

"הלקוחות באים יותר מכיוון שעכשיו תקופת 'בין הזמנים' והחופש הגדול, אבל עדיין מרגישים את הפחד באוויר להידבק", מסכם כהן. "הלקוחות מעדיפים לשבת בחוץ בחום והעיקר שיהיה באוויר הפתוח, אך אין מה להשוות את התקופה של היום לתקופה שלפני הקורונה, יש ימים שהקניון ריק לגמרי ובקושי יש עבודה".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות