ישראל סילברסטין, קניון ביג פאשן בית שמש  (צילומים: פרטי,  s.t)
ישראל סילברסטין, קניון ביג פאשן בית שמש  (צילומים: פרטי,  s.t)

סילברסטין: הנהלת ביג צריכה להתנצל

המשנה לראש העיר ישראל סילברסטין מסביר את הפוסט שכתב נגד רשת ביג ונגד הסניף בבית שמש

פורסם בתאריך: 6.8.20 06:44

לאחר שהמשנה לראש העיר ישראל סילברסטין (דגל התורה) פרסם לאחרונה פוסט הקורא להחרים את מרכז הקניות ביג פאשן בבית שמש, הוא מסביר בשיחה עם "כל העיר בית שמש" מה עומד מאחורי הדברים.

"בעיניי, הפוסט שרשת ביג פאשן פרסמו הוא אנטישמי, ולכן פרסמתי פוסט תגובה", אומר סילברסטין. "מאשימים את החרדים שהסגר שנעשה בסופי השבוע במרכזי הקניות הינו מטעמים דתיים, ולכן הם קראו לציבור לבוא לרשת ביג פאשן נגד החוק ולקנות בשבת. עד כה לא נקטתי בשום עמדה בנושא הזה, אבל אני חושב שהציבור החרדי לא צריך להיות נרמס תחת אנשים שפשוט בכל הזדמנות מנסים לפגוע בציבור החרדי, זה פשוט בגדר לשון הרע".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


כפי שפורסם השבוע ב"כל העיר בית שמש", רשתות אופנה ברחבי הארץ ורשתות נוספות, החליטו לפתוח עצמן לקהל בסופי השבוע בניגוד להנחיות הממשלה, בין השאר מדובר במרכזי הקניות של רשת ביג ברחבי הארץ. ביום שישי, 31.7, פורסם בדך הפייסבוק של 'קניון ביג פאשן אשדוד – BIG Fashion Ashdod' פוסט הקורא לציבור להגיע ולקנות גם בשבתות על מנת לחזק את הכלכלה, שבו נכתב "גם אני תומך בבעלי העסקים – די לכפייה החרדית! נמאס". עוד פורסם: "חייבים להציל את הכלכלה. מרכזי BIG עומדים לצד חברינו העסקים הקטנים, אשר נמצאים בסכנה קיומית ומאבדים את פרנסתם. אנו קוראים לציבור להגיע לחזק אותם, ולקנות גם בשבת".

בתגובה לפוסט זה סילבסטין לא נשאר אדיש, וכתב: "חרדים לא פראיירים, מפסיקים לקנות בביג פאשן, גם בבית שמש". ובהמשך קרא לשיתוף הפוסט.

"נושא השבת קרוב מאוד לליבם של רבים מעם ישראל", אומר סילברסטין ל"כל העיר בית שמש". "כל אחד עושה את החשבון האישי שלו האם להיכנס למרכז הקניות של הרשת הזאת או לא. אך, מה הקשר לכפייה חרדית? יש פה החלטות של משרד הבריאות לסגור מקומות בסופי שבוע והחליטו שזה בגלל החרדים, ומה שעשו קראו לשאר הציבור לעבור על ההנחיות ולקנות בשבת".

בעת משבר כלכלי גדול – האם זה הזמן לקרוא לתושבי בית שמש להחרים עסקים בעיר?
"אני קורא לציבור לעשות קניות בבית שמש ובביג פאשן בעיר. ומנגד, אני מצפה מבעלי החנויות ששוכרים חנויות במתחם ביג פאשן לדרוש מהנהלת הרשת להתנער מהפוסט שנכתב. מאות מתושבי העיר מתפרנסים מהציבור החרדי והדתי שמסתובבים בביג פאשן בעיר, ולא ייתכן שההנהלה הגבוהה למעלה פוגעת בצורה נוראה ואומרת משהו כזה וזה יעבור לסדר היום".

"הציבור החרדי מעוניין לפרנס את העסקים ולעזור לאחינו", מסכם סילברסטין. "אבל זה פשוט נמאס שבשל הקורונה מאשימים כמעט בכל דבר את הציבור החרדי, ואני לא רואה איך אנחנו נותנים את הלחי השנייה שלנו. אני רוצה שיחזקו את האנשים בעיר ויתנו פרנסה כאן לכל העסקים. אני מצפה להתנצלות והתנערות מהאמירה הפוגענית כלפי החרדים כי מדובר בהכפשה – לא אנחנו החלטנו על סגר בסופי שבוע".

"כל העיר בית שמש" העביר בקשת תגובה לרשת ביג, שהעדיפה לא להגיב לדברים.

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות