ישראל סילברסטין, קניון ביג פאשן בית שמש  (צילומים: פרטי,  s.t)
ישראל סילברסטין, קניון ביג פאשן בית שמש  (צילומים: פרטי,  s.t)

האם הנהלת קניון ביג בבית שמש צריכה להילחץ מסגן ראש העיר?

על רקע פרסומים כי רשת מרכז הקניות ביג תפעיל גם בשבתות את סניפיה ברחבי הארץ - זאת בניגוד להנחיות הממשלה. עלה בסוף השבוע פרסום מתנגד של סגן ראש העיר, ישראל סילברסטין שלא מבשר טובות לסניף ביג בבית שמש

פורסם בתאריך: 3.8.20 07:38

רשתות אופנה ברחבי הארץ ורשתות נוספות, החליטו להצטרף למרד נגד ההנחיות שהתקבלו על ידי הממשלה, ולפתוח את החנויות בסופי השבוע. בן השאר גם מרכזי הקניות הפתוחים של רשת ביג ישתפו פעולה ויפתחו – בניגוד להנחיות. מדובר בהחלטה משותפת של הרשתות והמרכזים, בטענה כי כ-40 אחוז מהפדיון מגיע מקניות שנערכות בשבת.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


ביום שישי, 31.7, פורסם בדך הפייסבוק של 'קניון ביג פאשן אשדוד – BIG Fashion Ashdod' פוסט הקורא לציבור להגיע ולקנות גם בשבתות על מנת לחזק את הכלכלה. נכתב כי: "חייבים להציל את הכלכלה. מרכזי BIG עומדים לצד חברינו העסקים הקטנים, אשר נמצאים בסכנה קיומית ומאבדים את פרנסתם. אנו קוראים לציבור להגיע לחזק אותם, ולקנות גם בשבת".

אבל מנגד, סגן ראש העיר בית שמש, ישראל סילברסטין (דגל התורה), מתנגד נחרצות למהלך וקורא לציבור החרדי בעיר להפסיק לקנות בביג פאשן בבית שמש. בפוסט שפרסם סילברסטין במוצאי שבת, 1.8, ברשת וואטסאפ, הוא כתב: "חרדים לא פראיירים, מפסיקים לקנות בביג פאשן, גם בבית שמש". בהמשך קרא סילברסטיין לשיתוף הפוסט.

יש לציין כי הקריאה של סילברסטין להחרים את מרכז הקניות ביג בבית שמש, מנוגדת לתפיסת העירייה שקוראת לתושבי העיר לעודד קנייה מקומית בעיר, זאת כמובן על רקע המשבר הכלכלי שפוקד את העסקים בעידן הקורונה. כפי שפורסם בעבר ב"כל העיר בית שמש" סילברסטין ציין ואמר כי "אנחנו בעירייה פועלים במספר מישורים כדי לנסות לסייע. ראשית, אנו פועלים כל הזמן לקדם הגעת מפעלים ותעסוקה לעיר. למשל, בצו הארנונה האחרון שהעברנו לפני כחודש, הוכנסו סעיפים שמטרתם לעודד את הצמיחה והתעסוקה בבית שמש".

תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. הילה

    מגוחך.
    בניגוד לקניון באשדוד שעובד בשבת, הקניון בבית שמש נסגר בשישי אחר הצהריים ונפתח רק במוצ"ש.
    אז מה יש להחרים את הקניון? או שכוונתו של סגן העיר היא להחרים את הרשת כולה כמחאה?

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות